Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her har mini et område på hver overarm og på føttene som blir slik. Og jeg føler det er sammenheng når hun har fårt noe med tomat.tror uansett det er noe hun reagerer på. Tror ikke mini bare har tørr hud.Ja jeg har en god krem som funker bra. Hvis det var noe mat. Er der ikke logisk at hun får det rundt munnen da?
Kan det bare være tørr hud? Er liksom rart at det kun der der da og ikke andre steder på kroppen. Kan det være pga sikkel? Eller svette? Ser og kjennes det sånn ut? Og vil krem funke da?
Skal prøve å ikke gi henne tomat på noen dager sa og så igjen.Her har mini et område på hver overarm og på føttene som blir slik. Og jeg føler det er sammenheng når hun har fårt noe med tomat.tror uansett det er noe hun reagerer på. Tror ikke mini bare har tørr hud.
Hadde en flekk på brystet, det gikk over når jeg sluttet å bruke en pysj med glidelås (var der låsen på glidelåsen var). Kan prøve å sjekke om det blir mye sikkel under der... Sikler ikke mye, og det er vel uansett mest på haka.Det kan komme av sikkel. Min hadde sånt utslett på brystet som kom av at bodyen hele tiden var våt der..
Jeg har tenkt på kulde - men er ikke kinn mer utsatt da?Bruker hun smokk?
Syns det ligner på sånn utslett de får pga sikling. Er oftes de med smokk som får slikt da de gjerne sikler mer og det blir liggende på haka -om du skjønner?
Men kan også være kuldeeksem, de to eldste blir slik på haka, kinnene, hendene, albuer og knær. Begynner som oftes rundt munnen.
Ja mange som reagerer på tomat. Får håpe det "kun" er det daSkal prøve å ikke gi henne tomat på noen dager sa og så igjen.
Tantungen min reagerer på tomat - men får da utslett rundt munnen der tomaten har hatt kontakt med huden.
Jeg har tenkt på kulde - men er ikke kinn mer utsatt da?
Hun bruker ikke smokk og sikler veldig lite. Siklet når jo uansett haka først så burde vel hatt noe der også da?
Neeeei astma gidder vi ikke!!!!Sant nok, da burde det jo i teorien vært på haka også.
Kinn er gjerne mer utsatt, men er ikke usannsynlig for det om.
Mellomste hadde en tørr flekk i tinningen som ble værre (tørrere og rødere) ved forkjølelse og kaldt vær. Det hang rett og slett sammen med mild barne astma-bronkitt. Legen sa at tørre/såre flekker i ansiktet er vanlig på små barn med astma. Det forsvant/ble bedre så fort jeg smørte på en god krem -etter han fikk medisiner mot astmaen og bronkitten forsvant det helt.
Neeeei astma gidder vi ikke!!!!![]()
Bruker hun ulltøy? Kan jo være at hun reagerer på det. Lillesøster hadde sånn da eksemen begynte å komme. Fikk også noen flekker på bryst og rygg.Ja jeg har en god krem som funker bra. Hvis det var noe mat. Er der ikke logisk at hun får det rundt munnen da?
Kan det bare være tørr hud? Er liksom rart at det kun der der da og ikke andre steder på kroppen. Kan det være pga sikkel? Eller svette? Ser og kjennes det sånn ut? Og vil krem funke da?
Ja masse. Ville ikke det kommet flere steder da? Hun er ofte kledd i ull fra topp til tåBruker hun ulltøy? Kan jo være at hun reagerer på det. Lillesøster hadde sånn da eksemen begynte å komme. Fikk også noen flekker på bryst og rygg.
Da vi var hos hudlegen hadde hun bare flekker. Det spredte seg etter hvert. Tok vel en måneds tid eller noe.Ja masse. Ville ikke det kommet flere steder da? Hun er ofte kledd i ull fra topp til tå