Spire nummer fire <3
Spire nummer fire på vei <3
Lillegutten på snart 9 måneder har fått et rødt utslett i ene munnviken og under nesen, som sprer seg mer og mer. Har prøvd å ringe legevakten i håp om at de kunne hjelpe meg med hva jeg kan smøre på, men siden han ikke har feber, eller noe slikt så får jeg beskjed om at jeg må ringe fastlegen hans, og hun har ikke noen ledige timer på flere uker, så nå trenger jeg noen gode råd for hva jeg kan gjøre her..
Utslettet er rødt og nuppete, ikke noe puss, eller slikt i det. Det har spredd seg en del de siste dagene til under nesen.
Har prøvd med noen kremer, men ingenting ser ut til å virke.
Noen som vet hva dette kan være og noen som har noe gode råd for hva jeg kan prøve for å bli kvitt det?
Har blitt tipset om to kortisonsalver, ene heter Daktacort og den andre heter Mildison, men det står på begge at man ikke skal bruke den på barn under 2 år uten å ha forhørt seg med lege på forhånd, og siden kontakt med noen som helst er vanskelig å oppnå tør jeg ikke gjøre noe.
Noen som kjenner til en av disse salvene? Og gjerne andre salver som kan virke.?
Utslettet er rødt og nuppete, ikke noe puss, eller slikt i det. Det har spredd seg en del de siste dagene til under nesen.
Har prøvd med noen kremer, men ingenting ser ut til å virke.
Noen som vet hva dette kan være og noen som har noe gode råd for hva jeg kan prøve for å bli kvitt det?
Har blitt tipset om to kortisonsalver, ene heter Daktacort og den andre heter Mildison, men det står på begge at man ikke skal bruke den på barn under 2 år uten å ha forhørt seg med lege på forhånd, og siden kontakt med noen som helst er vanskelig å oppnå tør jeg ikke gjøre noe.
Noen som kjenner til en av disse salvene? Og gjerne andre salver som kan virke.?