Utslett over hele kroppen

Minimamma

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Minstejenta kom hjem fra barnehagen med 38,5 i feber og utslett på rygg og mage. I dag har hun utslett over hele kroppen, til og med inni ørene:eek: Tenker jo automatisk varmeutslett, da hun alltid får det når hun har feber. Men har aldri hatt det over hele kroppen før?ImageUploadedByBV Forum1472721791.236743.jpg
Ikke det beste bildet, men det er ruglete og prikkete, på en måte.. Er det varmeutslett, eller noe annet det kan være?
 

Vedlegg

  • ImageUploadedByBV Forum1472721692.672829.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1472721692.672829.jpg
    87,3 KB · Visninger: 43
Den fjerde barnesykdommen ? Jenta mi kom hjem fra BHG forrige uke med utslett og 39.1 i feber utover kvelden. Det var den fjerde barnesykdommen :)
 
Dytter for deg!

Håper utslettet har gitt seg :)
Den fjerde barnesykdommen ? Jenta mi kom hjem fra BHG forrige uke med utslett og 39.1 i feber utover kvelden. Det var den fjerde barnesykdommen :)
Utslettet hadde gått tilbake en god del i dag, og frøkna var i mye bedre form. Holdt en knapp på den fjerde barnesykdom selv også, syntes bare utslettet var så mye mer enn det har vært hos mine andre barn:p
 
Sen fjerde barnesykdom skal utslettet komme etter feberen. Feber 2-4 dager først. Deretter utslett når feberen går ned.

(leste meg opp på det da yngste hadde det før ferien. Man kan stort sett få det fra man er seks mnd, hun var 6,5. De fleste/alle har hatt det innen de er 2-3 år, for det er veldig smittsomt. Javel. Jeg vet ikke om at noen av mine eldste har hatt det så man trenger visst ikke merke det )
 
Back
Topp