Utslett og diaré

Så sant. Dagen er greit nok, men netter med tette leser og barn med smokk...uff, altså!

Ja det er et mareritt med mye oppvåkning :( lettere etter dem har fylt 2 år..da kan man til nød bruke vanlig nesespray ;)

Ja det er et mareritt med mye oppvåkning :( lettere etter dem har fylt 2 år..da kan man til nød bruke vanlig nesespray ;)
Ah! Det er gull, da! Tenkte at de sikkert måtte være minst 3-4 år for å bruke nesespray, men to år - det er jo ikke lenge til:D

Ah! Det er gull, da! Tenkte at de sikkert måtte være minst 3-4 år for å bruke nesespray, men to år - det er jo ikke lenge til:D
Den vanlige Ortivin barn kan brukes fra 2 år :) så den har jeg hjemme tilfelle jeg trenger til de to eldste;) men bruker det bare om dem er veldig plaget da :)

Jeg tror man får kjøpt en for mindre barn å.. Renox tror jeg den heter. Men aldri prøvd den her ;)

Den vanlige Ortivin barn kan brukes fra 2 år :) så den har jeg hjemme tilfelle jeg trenger til de to eldste;) men bruker det bare om dem er veldig plaget da :)

Jeg tror man får kjøpt en for mindre barn å.. Renox tror jeg den heter. Men aldri prøvd den her ;)
Hm, ja men da er det jo håp;) Takk for tips! Skal huske på det utpå høsten neste år!

Jenta vår har fått noe prikker rundt munnen og ved nakken ,mage og rygg.

Ik noe feber forløpig... Burde jeg engste meg. Fått mere rundt munnen nå....
Jeg kan aldri tenke meg at det er noe å eneste seg for, det meste som dukker opp av rariteter er jo ufarlig. Men, når det er sagt, så hadde jeg nok tatt en tur til legen om det ikke hadde forsvunnet etter en ukes tid, evt om det ble merkbart verre og verre.

Back
Topp