Utslett ifm graviditet?

Forventningsfull:)

Glad i forumet
Maiblomstene 2017
Har noen hørt om eller opplevd at man kan få utslett når man er gravid?
Jeg har fått noen prikker, som ser ut som store myggstikk, på den ene hofta. Det har kommet ila det siste døgnet, og i dag har det kommet noen få, litt mindre prikker på magen, og en på den andre hofta..
Etter tre timer på legevakta hadde ikke legen peiling på hva det var..
Noen av dere som har hørt at slikt kan være et merkelig graviditetssymptom?

Jepp!! Men jeg får i ansiktet. Mange pitte små røde prikker, spesielt konsentrert på øyelokkene og på kinn. Kommer og går. Hadde det sist graviditet også.
Har en venninne som fikk i litt større grad og da ble utslettet tørt og begynte å flasse til slutt.

Men har ikke opplevd på mage da.

Jepp!! Men jeg får i ansiktet. Mange pitte små røde prikker, spesielt konsentrert på øyelokkene og på kinn. Kommer og går. Hadde det sist graviditet også.
Har en venninne som fikk i litt større grad og da ble utslettet tørt og begynte å flasse til slutt.

Men har ikke opplevd på mage da.

Å, det var godt å høre =) Tror du det hjelper å ha på noe salve, eller venter man bare til det går over?

Å, det var godt å høre =) Tror du det hjelper å ha på noe salve, eller venter man bare til det går over?
Har stort sett venta på at det går over. Men tok du CRP når du var på legevakta?

Ja, det gjorde jeg. Den var negativ
Okey :) lurte fordi jeg lurte på om det var en sammenheng mellom utslettet og betennelsesnivå i kroppen. Har hatt forhøyet CRP hver gang, men nå har jeg også vært sjuk i tre mnd :P

Okey :) lurte fordi jeg lurte på om det var en sammenheng mellom utslettet og betennelsesnivå i kroppen. Har hatt forhøyet CRP hver gang, men nå har jeg også vært sjuk i tre mnd :p
Skjønner. Hmm, da har vi kanskje ikke det samme. Men jeg er uansett glad det ikke er betennelse. Håper bare ikke jeg blir prikkete over hele meg ;) hehe

Skjønner. Hmm, da har vi kanskje ikke det samme. Men jeg er uansett glad det ikke er betennelse. Håper bare ikke jeg blir prikkete over hele meg ;) hehe
Har du store prikker eller pitte små? De jeg har ser nesten ut som små fregner.

Back
Topp