Utslett *bilde*

siljegulli

Forumet er livet
VIP
1369215636017.jpg Beklager å måtte bry dere med de vakre leggene mine, men jeg holder på å bli gal! Det klør sånn:(:( å svir etterpå. Masse røde prikker som er hovne på en måte. Ikke spist eller smurt meg med noe spesielt. Ikke bytta vaskemiddel o.l. Har prøvd aloe vera, funket kun der og da. Smurt med vanlig fuktighetskrem, ikke hjulpet enda. Aldri hatt sånn før. Noen som vet hva det kan være?

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Det er ikke så rødt som det ser ut til altså!

Ikke barbert dem heller? Det kan fort bli utslett hvis man nylig har barbert og det er ofte en del bakterier på høveler.

Har du barbert leggene? M høvel og skum? Ser ut som en allergisk reaksjon på noe.

Har du brukt hårfjerningskrem eller nylig barbert leggene dine? Kan du ha fått allergi mot barberskum eller noen kremer?

Ser ut som mine etter jeg har prøvd nytt barberskum, intioution barberhøvvel, hårfjerningskrem eller smurt med aloevera rett etter barbering.... Ømfintlige legger her i huset!

Barberte for noen dager siden i full fart, kun m høvel. Kan det være det? Forresten har antydning til oppå ene handa også...
Var jo sol i pinsehelga men har tålt sol tidligere...
Drar jo til tyrkia neste uke, typisk!

Kan det være sololje med faktor? Kjøpte den i tyrkia ifjor... Vanlig ambre greie..

Ja.. kan være det. Parfymerte produkter kan man plutselig bli allergisk mot..

Ville sagt soleksem eller en alergisk reaksjon på noe. Prøv en kortison krem..

Trornok s aret er nybarberte legger med en sololje du ikke har tålt, pluss direkte sol på åpne hårsekker.

Elveblest klør og svir og er ofte nuppete. Psykiske påkjenninger i det siste? Det slår jo gjerne til på litt uforventedde steder....?! Hydrokortison og kalde kluter:) lykke til og god bedring!

-=[herq]=-

Ligner på det jeg fikk. Fikk soleksem på føttene og magen. Aldri hatt problem med det før, men tåler ikke sol etter at jeg ble gravid!

Ikke selvbruningskrem. Stress/psykiske påkjenninger? Nnntja... Litt mer enn vanlig, men tror ikke det er det.
Satser på at det er sol, olja å åpne hårsekker (næsty!!) som gjør det.
Nå når jeg har på meg trange bukser kjenner jeg nesten ikke noe til det (bortsett fra at jeg har klødd av all hudn..) Men med en gang jeg skal av med buksa begynner det å klø. Får håpe det ikke blir mer sol før tyrkia neste uke:p
Håper det ikke er noe veggdyr som kravler på meg om natta :eek:

Ikke selvbruningskrem. Stress/psykiske påkjenninger? Nnntja... Litt mer enn vanlig, men tror ikke det er det.
Satser på at det er sol, olja å åpne hårsekker (næsty!!) som gjør det.
Nå når jeg har på meg trange bukser kjenner jeg nesten ikke noe til det (bortsett fra at jeg har klødd av all hudn..) Men med en gang jeg skal av med buksa begynner det å klø. Får håpe det ikke blir mer sol før tyrkia neste uke:p
Håper det ikke er noe veggdyr som kravler på meg om natta :eek:

Veggdyr ser slik ut ;) images-4.jpeg Funnet på google :P
Så det er nok ikke det.

Back
Topp