Utslett av Lutinus??

Solsikke2016

Glad i forumet
Jeg har gått på L i over tre uker. De siste dagene har jeg fått kraftig utslett. Under begge armene og på legg, lår og underarm. Klør som besatt.

Kan det være soleksem (er i Syden), eller har jeg fått forsinket reaksjon på L???
ImageUploadedByBV Forum1443344318.822226.jpg

Det ser veldig ut som soleksem. Tror ikke det er pga lutinus. Du får smøre det godt med solkrem og prøve å holde det unna sol noen dager fremover og se om det blir bedre. Ellers kan det være lurt å oppsøke en lege om det blir verre. Håper det blir bedre om noen dager

Jeg tror også det er soleksem! Ligner veldig iallefall :)

Oi, det så ikke noe godt ut. Ligner litt på sånn soleksem jeg får innimellom. Bruker du solkrem med parfyme i? Mulig du har blitt mer sensitiv etter alle hormonene også.

Gikk på apoteket her. Pekte og forklarte, og sa jeg var gravid. Damen svarte; "You pregnant? I have nothing for you...". Ingen antihistaminer, ingen kortisonsalve eller noe. Fikk en slags lindrende salve, har kjøpt aloe vera. Var ikke dette jeg planla for sol-ferien ;)

Gikk på apoteket her. Pekte og forklarte, og sa jeg var gravid. Damen svarte; "You pregnant? I have nothing for you...". Ingen antihistaminer, ingen kortisonsalve eller noe. Fikk en slags lindrende salve, har kjøpt aloe vera. Var ikke dette jeg planla for sol-ferien ;)

Haha, her snakker vi apotek ja.. håper det ordnet seg for deg!

Jeg fikk sånn utslett av lutinus! Gikk ikke over før jeg sluttet på det, men det var heller ikke særlig plagsomt/kløende.

Back
Topp