Utslag på toksoplasma-test?

Jonemina

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2020
Har noen av dere opplevd å få utslag på toksoplasma-test? Eller hørt om andre som har fått det? Analyse av blodprøven fra første kontroll viser verdier i grenseland. Er visst sannsynligvis en uspesifikk binding, men kan ikke utelukke tidlig infeksjon, så skal ta en prøve til snart. Prøver å ikke bekymre meg, men klarer jo ikke å bare la være å tenke på det.. Smitte er veldig sjeldent, og har jo vært forsiktig med alt, men er så alvorlig hvis det faktisk er toksoplasma.
 
Jeg testa positivt for det. Hadde det tydeligvis når jeg var yngre. Min lege sa det var normalt om man for eksempel er oppvokst på gård eller lignende.
 
Jeg testa positivt for det. Hadde det tydeligvis når jeg var yngre. Min lege sa det var normalt om man for eksempel er oppvokst på gård eller lignende.

Men testet negativt for IgG, kun IgM som det slo ut på.
 
Eg testa negativt forrige svangerskap (som enda i MA). Har ikkje testa på nytt denne gangen. Hadde eigentleg forventa at testen var positiv då eg har hatt mykje med kattar å gjera heile livet. Hadde faktisk håpa på at den var positiv, då det kun er smitte ein får i sjølve svangerskapet som kan vera skadeleg for fosteret. Har ein vorte smitta tidlegare i livet, vil ein fortsatt kunne påvise antistoff i blodet, men dette er heilt ufarleg for fosteret. Og ein kan ikkje bli smitta på nytt. Så ein positiv test kan vera godt nytt så lenge ein ikkje er nysmitta. Og det vil dei i tilfelle finna ut vha ein blodprøve nummer to✌️ Om ein held seg unna katteskit og dårleg steikt lammekjøtt når ein er gravid, skal det gå heilt fint ☺️
 
Back
Topp