Utslag på glukosebelastningstest?

Fikk ikke ferdigblandet heller, de tappet vann fra springen i en shaker og tømte druesukkeret i.. Måtte riste underveis for det la seg på bunnen :wtf: Men er glad jeg har gjort det, så slipper jeg den bekymringen :)
Er ikke det helt normalt da? Er sånn jeg har gjort det hver gang jeg har tatt testen, nå sist på torsdag. Uten smak, bare herlig, kvalmende sukkersmak :laugh: springvann og sukkeret som jeg selv måtte røre i ett stort glass :-P

Er ikke det helt normalt da? Er sånn jeg har gjort det hver gang jeg har tatt testen, nå sist på torsdag. Uten smak, bare herlig, kvalmende sukkersmak :laugh: springvann og sukkeret som jeg selv måtte røre i ett stort glass :-P

Første gangen jeg har hørt at det blir gjort sånn... Jeg har selv tatt den to ganger og har lest om mange som har tatt den her inne og alle har fått den ferdig blandet med smakstilsetning :) men varierer kanskje fra sted til sted da...

Første gangen jeg har hørt at det blir gjort sånn... Jeg har selv tatt den to ganger og har lest om mange som har tatt den her inne og alle har fått den ferdig blandet med smakstilsetning :) men varierer kanskje fra sted til sted da...
Er altså store forskjeller fra plass til plass tydeligvis! :laugh: vet ikke hva som høres verst ut; med smak, eller uten :-P

Er ikke det helt normalt da? Er sånn jeg har gjort det hver gang jeg har tatt testen, nå sist på torsdag. Uten smak, bare herlig, kvalmende sukkersmak :laugh: springvann og sukkeret som jeg selv måtte røre i ett stort glass :p
Ser da ut som andre har fått med appelsin eller sitronsmak, men har bare tatt denne ene jeg, så ikke vet jeg ;) Kan bare tenke meg at det må da hjelpe bittelitt med litt smak på drikken!

De brukte iskaldt vann og sitronsmak til meg, tror det var at det var så kaldt som gjorde at det sklei lett ned :-)

Fikk ikke ferdigblandet heller, de tappet vann fra springen i en shaker og tømte druesukkeret i.. Måtte riste underveis for det la seg på bunnen :wtf: Men er glad jeg har gjort det, så slipper jeg den bekymringen :)
Det er sånn jeg og drakk!

Er ikke det helt normalt da? Er sånn jeg har gjort det hver gang jeg har tatt testen, nå sist på torsdag. Uten smak, bare herlig, kvalmende sukkersmak :laugh: springvann og sukkeret som jeg selv måtte røre i ett stort glass :p
Min og var sånn. Smakte berre søtt. Og måtte "snurre" glasset litt for å få med bunngrumset. Mmmm!

Min og var sånn. Smakte berre søtt. Og måtte "snurre" glasset litt for å få med bunngrumset. Mmmm!
Skikkelig digg når den blei sånn tjukk og grumsete på slutten.. blææh

Så mange som har fått uten smak da... Kanskje jeg ikke skal klage... Haha... Må nok ta en eller to til jeg da før jeg er ferdig så bare å stålsette seg :p

Uff gruar meg litt ska ta den nesta mandag.
Dere som har tatt den før måler de BLS bara først så drikker du det å måler BLS igjen efter 2 timmer eller e det blodprøver de tar?

Dere som har tatt den før måler de BLS bara først så drikker du det å måler BLS igjen efter 2 timmer eller e det blodprøver de tar?

Her tok de blodprøve før jeg drakk og så etter de 2 timene. Trodde de bare skulle stikke i fingeren som man gjør hjemme, men blir vel kanskje enda mer nøyaktig med blodprøve :)

Blodprøve ja, men får svar med en gang... Jeg fikk iallefall vite verdiene der og da, men siden de var høye etter to timer måtte jeg vente på telefon fra lege etterpå...

Takk før info, har ej barnevakt så hade tenkt å ha med meg jenta på 19 Mnd hon liker gott å leka på vænterummet. Men eftersom det e blodprøver så må hon ikke bli med

Tok da jeg var gravid sist og må nok til pers denne gangen også.
Den legekontoret hadde var uten smak, men heldigvis hadde sykepleieren tatt med sitron på flaske (a la sånn til te) og da ble det heldigvis litt smak. Tok blodprøve før og etter, alt ok. Må nok til pers om noen uker og skal vel klare p få det i meg denne gangen også.

Ikke noe problem å ha med seg unger å ta blodprøver. Frøkna mi har vært med ørten ganger siden hun ble født. Får litt ekstra oppmerksomhet og da er det stas. Men så har jeg heller ikle sprøyeskrekk og da ser ho at det går bra. Men skal sies at hin passer på meg og ser at jeg setter sprøyter med blodfortynnende hver dag. Spør mamma, går det bra. Ikke vondt.

Back
Topp