Utskrapning

teddy

Flørter med forumet
Jeg måtte ha en utskrapning for noen dager siden å lure på hvor lenge det er vanlig å blø etter det. Føre jeg hadde det så hadde jeg blødd i to tre uker

Jeg måtte ha en utskrapning for noen dager siden å lure på hvor lenge det er vanlig å blø etter det. Føre jeg hadde det så hadde jeg blødd i to tre uker
Vet ikke hva som har vanlig, hørt mye forskjellig. For meg varte det ca 2mnder av og på etter senabort og måtte ha utskrapning i narkose. De prøvde og løsne uten narkose først... Veldig lite, men nok til å alltid gå med innlegg i trusa. Pga trodde innemellom jeg var ferdig, men etter en halv dag/hel dag kom det plutselig litt igjen.

Etter vellykket utskrapning har jeg kanskje blødd 1-2 dager. Hvis det ikke har vært vellykket har jeg ikke sluttet å blø. Du må ta kontakt med lege/sykehuset dersom du blør over tre uker :)

Jeg blødde bare litt i 1 døgn. Skal vell ikke blø så mye etterpå, da bør de sjekke om du har rester,

Jeg blødde bare litt i 1 døgn. Skal vell ikke blø så mye etterpå, da bør de sjekke om du har rester,
1 døgn er nå iallefall ikkje normalt, det har eg aldri hørt om ein gang. Blødde ca 2 veker, kanskje nesten 3 etter utskrapning. Uavhengig av kor langt du er på vei og kor stor morkaka er og kor lang tid såret bruker å gro, er veldig individuelt. Men 1 dag på å gro, det er superwoman.

1 døgn er nå iallefall ikkje normalt, det har eg aldri hørt om ein gang. Blødde ca 2 veker, kanskje nesten 3 etter utskrapning. Uavhengig av kor langt du er på vei og kor stor morkaka er og kor lang tid såret bruker å gro, er veldig individuelt. Men 1 dag på å gro, det er superwoman.
Hadde blødd i forveien så kommer vell kanskje ann på hvor mye rester som er igjen.

Hadde blødd i forveien så kommer vell kanskje ann på hvor mye rester som er igjen.
Ja eg misforsto nok, eller berre leste ikkje godt nok. Tenkte på utskrapning som når cytotec ikkje funka eller morkaka ikkje løsna liksom. Så det scenarioet med rester har eg jo null erfaring med❤️

Jeg hadde en liten blødning 1 ukes tid etter utskrapning pga rester etter ma. Blødde i ca 4-5 uker før dette, men veldig lite, før det kom noen større på slutten. Var da jeg skjønte det var rester.

Det kommer neste ikke noe blod bare litt på papiret men når jeg er litt aktiv da kommer det en del så det er kjedelig å ikke kan gå ut døra uten å blø igjennom bindet

Blødde kanskje i 4-5 dager, men det var mer rosa utflod som etter hvert ble brun. Første gangen jeg hadde utskrapning så blødde jeg mye, og det viste seg at det var rester, så måtte inn igjen og få en til.

Jeg hadde utskraping for ca 1,5 uke siden. Blødde litt av og på. Noen dager etter inngrepet hadde jeg slutta og blø, begynte dermed å gå uten bind, så begynte jeg plutselig å blø igjen. Men ikke mer enn vanlig mensblødning.
De siste dagene har det kun vært minimal spotting med blod der det er tilstrekkelig med truseinnlegg.

Back
Topp