Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk utskrapning da fosteret ble målt til 6uker. Kom først inn til undersøkelse med ul, deretter blidprøver og blodtrykk. Ble så sendt opp på dag. Kir avdeling . Ble møtt av en hyggelig sykepleier som gikk gjennom et skjema vedrørende forhåndsregler i ettertid. Ble så innkvartert bak et forheng i et fellesrom i påvente av inngrepet. En sykepleier trillet meg så inn på stua, husker kun jeg sa fødselsdato før masken med sovemiddel ble plassert over munn og nese. Jeg slokna med en gang . Våknet opp på samme rom som jeg var først . Fikk litt mat, så kunne jeg dra hjem. Litt omtåket, men ingen smerter! Blødde samme dag før det avtok gradvis etter 5dager. Til slutt må jeg si at jeg blir forferdelig trist hver gang dette skjer. Mange klemmer sendes deg! Jeg husker jeg var langt nede en liten stund , men etterhvert som hormoner og symptomer slapp taket ble alt lettere . Jeg tenker på dere.Jeg opplever nå en MA. Skulle vært 11+6, men den lille døde 10+3.
Skal inn til utskrapning i morgen tidlig.
Noen med erfaringer å dele? Hva kan jeg vente meg?
Tusen takk for svar.Jeg fikk utskrapning da fosteret ble målt til 6uker. Kom først inn til undersøkelse med ul, deretter blidprøver og blodtrykk. Ble så sendt opp på dag. Kir avdeling . Ble møtt av en hyggelig sykepleier som gikk gjennom et skjema vedrørende forhåndsregler i ettertid. Ble så innkvartert bak et forheng i et fellesrom i påvente av inngrepet. En sykepleier trillet meg så inn på stua, husker kun jeg sa fødselsdato før masken med sovemiddel ble plassert over munn og nese. Jeg slokna med en gang . Våknet opp på samme rom som jeg var først . Fikk litt mat, så kunne jeg dra hjem. Litt omtåket, men ingen smerter! Blødde samme dag før det avtok gradvis etter 5dager. Til slutt må jeg si at jeg blir forferdelig trist hver gang dette skjer. Mange klemmer sendes deg! Jeg husker jeg var langt nede en liten stund , men etterhvert som hormoner og symptomer slapp taket ble alt lettere . Jeg tenker på dere.
Absolutt av interesse.Om det er av interesse ble jeg først gravid i 3pp etter, mistet 4+3. Deretter gravid i PP 4, er nå 6+2 i dag.
Ja, de sier jo at man er mer fruktbar daAbsolutt av interesse.
Her har vi brukt så lang tid til nå, så håper det går fortere etter dette...
Skjønner godt at du gruer deg. Det er helt naturlig. Etter all sannsynlighet går det veldig fint. Jeg skal tenke på deg ♡Jeg mener også å ha lest at utskrapning er mindre smerter enn tabletter.
Men jeg gruer for narkosen da...
TakkSkjønner godt at du gruer deg. Det er helt naturlig. Etter all sannsynlighet går det veldig fint. Jeg skal tenke på deg ♡
Jeg mener også å ha lest at utskrapning er mindre smerter enn tabletter.
Men jeg gruer for narkosen da...
Jeg har egentlig ikke fått noe valg, jeg ble henvist til kirurgisk.Jeg går igjennom det samme som deg og står over de samme valgene.
Gyn. sa til meg at hun anbefalte medisinsk da det er lett å få hull på livmoren når fosteret er så lite.
Jeg heller mest mot medisinsk, mest fordi jeg er så redd for narkose.
Jeg har egentlig ikke fått noe valg, jeg ble henvist til kirurgisk.