Noen som sa, klar som et "egg" ? [:D]

(Hvis ikke bilde er der nå, så gir jeg opp.. [>:])
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: Mamma til Andrea
Så i grunnen ut som det var fikset på...men stilig bilde [:)]
ORIGINAL: Fru Fortuna
Hihi, stilig:-)
ORIGINAL: Siw Marit
ja, d va klar som et egg å d der ja;) fin bebismage da [:D]
ORIGINAL: siven79
ORIGINAL: aemde og Lille Prins
BH'n er ikke for stor nei, men på det bildet så løfter jeg jo kameraet opp i været med begge armene, og jeg har aldri hatt så mye å "fylle" ut BH'n med på toppen liksom [8D] Alle BH'ene mine er sånn løse på toppen, uansett om jeg får "eksperthjelp" til å velge riktig BH.
Og brokk er vel noe slikt som at magemusklene ikke er "sammenhengende" slik at diverse involler i buken lever sitt eget liv når du er i diverse stillinger.. Når jeg ikke er gravid, så "begynner" magen min under puppene, akkurat som gravidmagen [>:]
Ikke helt rett[:D]
Brokk er når det er blitt hull på den hinnen som holder på tarmer og lever og slikt.
Torso har flere "poser" for forskjellige kroppsdeler. Så når man for brokk så har det gått hull på posen til tarmene og en del andre deler slik at tarmene tyter ut. Man får gjerne brokk i lyskeområdet eller navlen der det er lite muskler. Får man skikkelig brokk så er det rimelig smertefullt.
Det at du får en sånn spiss på magen er magemuskler som ligger langt fra hverandre.
Det skjer hos alle gravide, men synes bedre hos noen enn hos andre.
Det er og grunnen til at man ikke skal trene magemusklene for tidlig etter fødsel. Gjør man det kan man risikere at magemusklene aldri samler seg skikkelig.
Så på en måte så er det innsiden av magen som tyter ut, men det er ikke brokk [:)]
ORIGINAL: siven79
Har du prøvd å trene magemusklene litt hardt da?
Jeg vet det er noen som sliter med ganske adskilte magemuskler.
Vet ikke om det er mulig å gjøre noe med direkte. Men det går jo an å høre om det finnes noen treningsmetoder for det.
Men du bør uansett ikke trene for tidlig etter fødsel. Jeg kan ikke trene magemusklene på ett år etter fødsel. Bruker veldig lang tid på å samle musklene på magen.
Andre er heldige og så og si tilbake etter ett par mnd.
Livet er urettfrekkt sånn sett [:D]