Utsetter ny runde....

Sarah78 og lillegull

Betatt av forumet
forsøket ble jo negativt og mensen kom som et olja lyn 12 dager etter innsettingen.....

Jeg kunne starte opp på spray denne syklusen.....men bestemte meg idag for å vente 1 syklus til....... jeg tror kroppen trenger litt pause.

Og for min psyke tror jeg det kan være greit å få delta på en fest...uten å måtte kjøre bil.....Vil delta på julebordet og kose meg litt....[:D]

Så tenker jeg det vil gjøre susen for neste forsøk

Lykke til alle dere andre som har forsøk og uttak i nær fremtid !!!

Syns du skal gjøre det jeg[;)] Høres ikke dumt ut!!! Og så ønsker jeg deg lykke til når du skal påan igjen[:)]

ORIGINAL: Ida82

Syns du skal gjøre det jeg[;)] Høres ikke dumt ut!!! Og så ønsker jeg deg lykke til når du skal påan igjen[:)]

Gratulerer så mye med spiren !!!!

Lykke til og kos deg med sv skapet ![:)]

sign[:)]

ja du får kose deg nå vettu, får snart blir det en spire som fester seg så da blir det ikke noe alkohol,lykke til snuppa

Jeg måtte vente til neste syklus jeg, kjenner litt at det skal bli godt å ta seg en fest ja. Har verken røyka eller drukket siden 5.september, har faktisk ikke frista heller. Men tror nok det blir litt vin i helga. Blir ikke drikking på julebordet til meg da, midt i fryseforsøket...

Men er nok godt til kroppen og få litt pause kan jeg tenke meg [:)]

Back
Topp