utsatt ultralyd

Lillespire2205

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2020
Oktobergull 2022
Vi skulle ha oul 23 desember, å jeg føler jeg har ventet i evigheter på at dagen skulle komme.. i går ettermiddag ringte de å sa at de måtte utsette til 2 januar grunnet manglende behandler?! kjenner jeg har vondt i magen, da kommer jeg til å være 20+3 på oul, og synes det er alt for sent om det skulle være noe.. også trist å miste muligheten til å overraske alle med kjønn på jul, ble rett å slett så lei meg at jeg måtte skrive det et sted bare for å få klagd litt :bag: Synes det er i seneste laget å komme med dette fredagen når vi skal dit mandags morgen..
 
Vi skulle ha oul 23 desember, å jeg føler jeg har ventet i evigheter på at dagen skulle komme.. i går ettermiddag ringte de å sa at de måtte utsette til 2 januar grunnet manglende behandler?! kjenner jeg har vondt i magen, da kommer jeg til å være 20+3 på oul, og synes det er alt for sent om det skulle være noe.. også trist å miste muligheten til å overraske alle med kjønn på jul, ble rett å slett så lei meg at jeg måtte skrive det et sted bare for å få klagd litt :bag: Synes det er i seneste laget å komme med dette fredagen når vi skal dit mandags morgen..


*sniker fra april* . Sist svangerskap tok jeg OUL i uke 20+5. Ingen problem :)
Men Ja, forstår det er kjipt med en utsettelse akkurat i denne juleperioden ift kjønn osv. Får desverre ikke gjort noe med det , men hva med å se om du får fatt i en time til privat UL evt om det er ett veldig sterkt ønske før jul? :)

Håper det løser seg :)
 
Så kjedelig... Og enig i at det var sent å gi beskjed. Det kan jo hende at de fikk inn sykemelding eller noe slikt, men skjønner godt at det er vanskelig for deg å utsette timen
 
Vi skulle ha oul 23 desember, å jeg føler jeg har ventet i evigheter på at dagen skulle komme.. i går ettermiddag ringte de å sa at de måtte utsette til 2 januar grunnet manglende behandler?! kjenner jeg har vondt i magen, da kommer jeg til å være 20+3 på oul, og synes det er alt for sent om det skulle være noe.. også trist å miste muligheten til å overraske alle med kjønn på jul, ble rett å slett så lei meg at jeg måtte skrive det et sted bare for å få klagd litt :bag: Synes det er i seneste laget å komme med dette fredagen når vi skal dit mandags morgen..
Jeg fikk ikke heller før 21+2. derfor valgte jeg å gå privat for å se at alt var bra nå før jul. Veldig glad for det idag❤️
 
Jeg fikk ikke heller før 21+2. derfor valgte jeg å gå privat for å se at alt var bra nå før jul. Veldig glad for det idag❤️

Det samme gjorde jeg :Heartred Måtte ventet til 8 januar hvis ikke, og syntes det var grusomt lenge å vente :p Var en helt fantastisk fin julegave å se at alt stod bra til med jenta vår! Og det var veldig gøy å overraske familien med kjønnet rett før jul :Heartpink
 
Hadde ikke Oul før 20+4 forje gang. Var seint! Men det gikk så bra. Håper det ordner seg for deg på en eller anna måte :)
 
Back
Topp