Utsatt prøving

julibia

April 2013s Kreative sjel
Sensommerbarna 2019
Desemberskattene 2024
Vårt tredje innsett i mai var også negativt.
Men da legen tok en ultralyd før innsett kunne han se en skygge. Etter mye frem og tilbake,biopsi,ultralyder og flere hysteroskopier er det altså funnet en tumor i livmora,som de først mente var en morkakerest som hadde festa seg. Men videre undersøkelser viser at den vokser..så nå vet de ikke helt hva de skal tro. Prøvene mine er sendt til Bergen i tillegg til Haugesund hvor jeg hører til. Ingen leger har sett noe lignende før. Men de er enige om at det må fjernes. Har fått time til operasjon i Oktober, vanligvis vil de anbefale ca 2 mnd for at det skal gro etter en operasjon,men nå vet de ikke hvor mye som må fjernes heller. Så da er det bare å vente da....

Så trist, god klem ❤️

Vårt tredje innsett i mai var også negativt.
Men da legen tok en ultralyd før innsett kunne han se en skygge. Etter mye frem og tilbake,biopsi,ultralyder og flere hysteroskopier er det altså funnet en tumor i livmora,som de først mente var en morkakerest som hadde festa seg. Men videre undersøkelser viser at den vokser..så nå vet de ikke helt hva de skal tro. Prøvene mine er sendt til Bergen i tillegg til Haugesund hvor jeg hører til. Ingen leger har sett noe lignende før. Men de er enige om at det må fjernes. Har fått time til operasjon i Oktober, vanligvis vil de anbefale ca 2 mnd for at det skal gro etter en operasjon,men nå vet de ikke hvor mye som må fjernes heller. Så da er det bare å vente da....

Så dumt!!! Vet de om det er godartet da..?

Usj [emoji15][emoji15] dette var ingen kjekk lesning, krysser fingre og tær for at de får bukt med det og at det blir forsøk igjen når ting har leget seg [emoji173][emoji173]

Usj da, håper de finner ut av det og at alt blir bra, slik at du kan få et vellykket forsøk til vinteren :Heartred

Snakka med legen i dag. Mren viser faktisk 2 tumorer. Det positive er at det ser ut som de ikke sitter så dypt.
Legen i Haugesund sendte videre til Bergen,Bergen vil ikke "ha meg" og sender videre til Oslo. Dette er noe verken legene i Haugesund eller Bergen har erfaring med.. Uvanlige ting som i utgangspunktet er svangerskapsrelatert samles på Radiumhodpitalet for å øke kunnskap..Spent på om de har tid til meg da... Hvis ikke jeg får en rask time der vil legen i Haugesund likevel operere meg som planlagt i Oktober,men ikke uten å ha rådført seg med Oslo.
Så vi venter i spenning... Heldigvis er legen i Haugesund veldig grei,han tar seg god tid og forklarer så godt han kan,snakka mye på telefon med han,føler han tar dette veldig alvorlig,det er godt å vite.

Så dumt!!! Vet de om det er godartet da..?
Det ble tatt en biopsi i mai. Men de testa da kun for å finne ut om det kunne være en muskelknute, svarene var uklare og viste rester av morkake. Men legen mener det ikke er grunn til å tro noe annet enn at den er godarta.

Det ble tatt en biopsi i mai. Men de testa da kun for å finne ut om det kunne være en muskelknute, svarene var uklare og viste rester av morkake. Men legen mener det ikke er grunn til å tro noe annet enn at den er godarta.

Så bra. Håper du får svar snart. Sender deg masse gode tanker og lykke til[emoji177]

Back
Topp