Utsatt igangsetting

Mrs.ME

Flørter med forumet
Jeg hadde time for igangsettelse på onsdag kl.9. Pga lav kapasitet på sykehuset (avdelingen er under oppussing) ble denne utsatt, dvs. jeg måtte ringe kl.13 deretter kl.16 for å høre om det var noen endring. Hvis ikke skulle vi komme inn idag kl.9. Da vi kom inn idag kl.9 var det fortsatt lav kapasitet og jeg måtte ringe igjen kl.16. Fortsatt ingen kapasitet. Nå er neste sjanse imorgen tidlig.

Jeg er helt i kjelleren. Dette tærer veldig på min mentale helse, jeg har forferdelige nerver foran fødsel denne gang.

Noen andre som har opplevd lignende? Når fikk dere komme igang?
 
Ikke noe svar på det du spør om, men dette synes jeg bare var utrolig dårlig..

Kan ha forståelse for at kapasiteten er så som så, men de må alikevell tenke på de fødende..
Det blir jo en mental berg og dalbane, for man prøver jo å forberede seg. Og ihvertfall hvis man gruer seg, da er det ekstra mye tanker og følelser..

Håper virkelig du får bli satt igang snart, og lykke til.:Heartred
 
Ikke noe svar på det du spør om, men dette synes jeg bare var utrolig dårlig..

Kan ha forståelse for at kapasiteten er så som så, men de må alikevell tenke på de fødende..
Det blir jo en mental berg og dalbane, for man prøver jo å forberede seg. Og ihvertfall hvis man gruer seg, da er det ekstra mye tanker og følelser..

Håper virkelig du får bli satt igang snart, og lykke til.:Heartred


Tusen takk ❤ Ja, jeg var ikke helt forberedt på dette. Føden vet selv at det er helt elendig, men kan ikke gjøre noe med det. Men det hjelper jo ikke meg som fødende som blir møtt til lukket dør dag etter dag...
 
Tusen takk ❤ Ja, jeg var ikke helt forberedt på dette. Føden vet selv at det er helt elendig, men kan ikke gjøre noe med det. Men det hjelper jo ikke meg som fødende som blir møtt til lukket dør dag etter dag...

Nei, det er noe med det. Men det er jo alltid trykk på en fødeavdelingen føler jeg, også er det jo ikke noe som kan kontrolleres. Håper på det beste. :happy:
 
Tusen takk ❤ Ja, jeg var ikke helt forberedt på dette. Føden vet selv at det er helt elendig, men kan ikke gjøre noe med det. Men det hjelper jo ikke meg som fødende som blir møtt til lukket dør dag etter dag...


Hvordan gikk det her? Regner med du har den lille bylten i armene nå kanskje ? :Heartred
 
Hvordan gikk det her? Regner med du har den lille bylten i armene nå kanskje ? :Heartred


Vi fikk henne ut tilslutt ❤ Fødselen ble utsatt til den fjerde dagen. Da hadde jeg blitt bedt om å ringe å høre hvordan trykket var på avdelingen tre ganger i døgnet - som ble ganske slitsomt. De var veldig ydmyke på det, og ville uansett ikke drøye det lenger enn til den fjerde dagen. Hell i uhell var det rolig den dagen. Så i etterkant er jeg glad for det ❤
 
Back
Topp