Utsatt eggløsning og testing

firetretoen

Elsker forumet
Augustlykke 2015
Septemberlykke 2015
Bare lurer, siden vi ikke fikk forsøk før sommeren og må vente helt september, så prøver vi på naturlig måte... Har også vært hos en healer som mente vi burde klare det uten IVF... Akkurat nå er vi på bryllupsreise, og skulle hatt eggløsning før vi dro på ferie, testet med eggløsningstester hver dag, men var bare negativ... Tenkte jeg muligens ikke fikk eggløsning denne mnd., da syklusen har vært skikkelig tullete etter s.a. i desember... Men så fort vi kom på ferie kjente jeg eggløsningsfølelsen..., dette var 4-5 dager etter forventet... (fikk ikke testet, da jeg lot alt ligge igjen hjemme) Må jeg da vente 4-5 dager lenger før jeg kan forvente mens/ta test? eller kan den komme som vanlig da den egentlig skal?? Har nå vært på ferie i 9 dager og har hatt murringer hele tiden..., akkurat som ved innsett da jeg var gravid... Kjenner jeg er sykt spent!!! Tenk om vi hadde klart det helt selv og i tillegg på bryllupsreisa :-) :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Lutefasen skal jo være like lang. Så vil tippe at mens vil være like mange dager forsinket.

Blir kjempe spennende å få oppdattering fra deg;)

Krysser fingrene for hjemmelaget spire! Det hadde jo vært HEEEELT perfekt på bryllupsreise <3

Så spennende :-D

Som Lena sier skal lutealfasen være like. Krysser fingrene for hjemmelaget spire <3

Lykke til, og god ferie videre:-)

Oi, så spennende! Krysser fingrene for positiv test om noen dager. Ekstra moro om dere faktisk har klart det på bryllupsreisen. Lutealfasen skal ikke endre seg merkbart, så syklusen din blir forskjøvet like mange dager. Lykke til! :)

Jeg fikk faktisk en svaaaak strek i dag <3 :) men som min svigerinne sier, strek er strek :) :) Jeg er gravid og vi har lagd den på bryllupsreisa <3 <3

Hurra! Fantastisk :D Gratulerer! :)

Back
Topp