Utsagn

Solmilla83

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Noen som har hørt utsagnet eller erfaring med at vis vi bærer et foster av samme kjønn som oss selv blir vi dårligere i svangerskapet?

Jeg har to gutter fra før av å var megadårlig! Kastet masse opp å var innlagt for dehydrering på sykehuset med den ene:) så jeg tror ikke på teorien om at er man dårlig venter man jente

Dette er tredje sv.skap og jeg har vært dårlig alle gangene - en del dårligere denne gangen, har to gutter og tror dette er en gutt og, så jeg tror ikke på det ;)

Jeg har hørt det. Tror ikke på det selv. Mamma har tre jenter. Har aldri vært kvalm i sine svangerskap.

Jeg var noe kvalm i forrige svangerskap hvor jeg ventet gutt, men det gikk fort over.

Eg gikk med jente sist og var ikke dårlig i det hele tatt nå denne gang er eg kjempe dårlig :-P

Noen som har hørt utsagnet eller erfaring med at vis vi bærer et foster av samme kjønn som oss selv blir vi dårligere i svangerskapet?
Med snuppa hadde jeg nesten ikke symptomer før bekkenløsningen kom etter uke 20 så tviler litt ;) er vel like individuelt som alt annet :)

Stemmer nok på NOEN.
Både jeg, mamma og mormor har vært skamdårlig og fått mange forskjellige svangerskapsplager med jente, men ingenting med gutt. :o

Stemte ikke med meg. Var veldig kvalm med første (gutt) og tredje (jente) Bare småuggen med mellomste (gutt)

Har hørt om det, stemmer ikke med meg. Jeg var dårligst med gutten (har 2 jenter i tillegg)

Back
Topp