Utroskap

Cahaal

Gift med forumet
Om en person har vært utro 1 gang, tror dere h*n da er det ved en senere anledning?

Vil i allefall si at muligheten er stor ja....

I noen tilfeller vil jeg si det kommer an på om personen blir oppdaget eller ikke.. Blir h*n ikke oppdaget frister det kanskje til gjentakelse, blir h*n oppdaget, kan det være at det ikke skjer igjen.

Vil legge til at jeg syns utroskap er en forferdelig ting, og jeg ville ikke tilgitt det. [:'(]

ja min x var utro,å han var i allefall utro 2 ganger med hene som han begynnte sammen med etter bruddet vårt.

Syntes det er en problemstilling det er vanskelig å svare så sort/hvitt på. Det er så veldig store forskjeller på når, hvorfor, hvordan, mot hvem og med hvem noen ender opp/velger å være utro. Men jeg tror at om noen har krysset den barrieren i et forhold kan det kanskje gjøre til at det blir lettere å gjenta. Noen har kansje vært utro i et tidligere forhold eller i veldig ung alder..og kommer kanskje aldri til å gjøre det igjen. Vanskelig det der...

kommer ann på hva det innebærer når der gjelder dere.. er jo vanskelig å stole på en når en er utro..

ORIGINAL: Delirium

Syntes det er en problemstilling det er vanskelig å svare så sort/hvitt på. Det er så veldig store forskjeller på når, hvorfor, hvordan, mot hvem og med hvem noen ender opp/velger å være utro. Men jeg tror at om noen har krysset den barrieren i et forhold kan det kanskje gjøre til at det blir lettere å gjenta. Noen har kansje vært utro i et tidligere forhold eller i veldig ung alder..og kommer kanskje aldri til å gjøre det igjen. Vanskelig det der...

ho stjal ordan ut av hode mitt og formulerte dem mye bedre en meg, så jeg bruker hennes verson

Kommer ann på mye!

ORIGINAL: Looney

Sier meg enig i denne jeg!

Man er ikke nødvendigvis utro igjen, men det er nok mange som ikke klarer å la vær og alltid kommer til å være det..

Kommer an på personen, alderen og forholdet [;)]

muligheten er nok større når en først har tråkket over den grensa en gang ja... Men ikke nødvendigvis[;)]

ORIGINAL: dagosi

ho stjal ordan ut av hode mitt og formulerte dem mye bedre en meg, så jeg bruker hennes verson

Helt enig!

Ha ha, jeg drømte om en slik tråd i natt [8D]

Erfaringen min er JA... Så jeg hadde tillatt meg selv å gjennom gå det flere ganger, så den som hadde gjort det mot meg får ingen flere sjangser... [:'(] Enkelt og greit...

Nei, av egen erfaring

ORIGINAL: Looney

Nei, ikke nødvendigvis.

ORIGINAL: dagosi

ORIGINAL: Helene Harefrøken

Nei, ikke nødvendigvis.

Back
Topp