Utroskap?

• Trådstarter Trådstarter Mlsjo
  • Opprettet Opprettet
Veldig trist å høre noe sånt. Syntes ingen fortjener å oppleve noe sånt. Det er nok utroskap for min del. Det er deg han skal fokusere på ikke andre. Tillit er veldig vanskelig å få igjen så du burde tenkte godt gjennom dette. Følg hva som føles riktig og hva som er best for deg :) lykke til, det er mange flere fisk i havet hehe :D

Jeg sier ikke hvordan andre skal mene vi har alle våre graderinger innen emne. Som jeg startet setningen med; jeg og gubben har vidt forskjellige syn på hvor streken går. Og det akseptere jeg. For ingen er like.

Men jeg må ha den tilliten til min partner. Men det er min side av saken.
Gubben har annet syn. Han mener at det ikke skal finnes spillerom.
.. noe jeg må akseptere siden jeg har valgt å være med han

..Men du svarte ikke på spørsmålene mine. :/

Beklager, så svarene dine nå.

Det er jo et svik og et tillitsbrudd som jeg neppe har orket å leve med. Du fortjener bedre!

Har selv vært med på en lignende "runddans" hvor sambo flørtet med en jente på Facebook. Det hadde heldigvis ikke pågått særlig lenge, men gjorde jo vondt fordi. Konfronterte både han og henne med det, og alle kort ble lagt på bordet. Vi er fortsatt sammen og har det veldig bra i dag.
Vil helt klart si at det er utroskap. Det er en vanskelig utroskap, for den er så uviss. Man skjønner jo at den psykiske delen er tilstede, men man kan jo ikke vite om det har skjedd noe mer enn det.. Siden det har pågått så lenge er nok terapi en riktig start også ville jeg tatt en dag av gangen. Kanskje kommet meg bort en liten tur, og kjent på følelser og savn...

Selvfølgelig er det utroskap... Man sier ikke til noen at man vil ha dem.
Om du velger å tilgi eller ikke må du ta stilling til selv.

Back
Topp