Utroskap??

liten prins juni 17♥♥

Gift med forumet
Noen av dere som har vært utro?
og hvordan gikk forholdet etterpå?
hvor lang tid tok det før det gikk over

Nei, men har x-er som var utro mot meg.
Ett par av de gjorde det rett foran øynene mine med ei venninne av meg.
De fikk høre det da jeg så de sammen, og det er en grunn til at jeg ikke har kontakt med de i dag ;)

Ja, men det var i ungdomstiden før jeg traff mannen min. Forholdet tok naturligvis slutt. Jeg selv som endte det da jeg innså at ved å være utro (IKKE sex) ikke hadde rette følelser for personen. Han var min beste venn, trenger vel ikke si vi ikke er venner i dag. Jeg synes jo det er veldig trist, men forstår han så godt. Jeg sviktet tilliten hans.

Nei, men har ekser som har vært utro. Hva mener du med når det går over da? Om det er ens egen samvittigheten uten at man sier noe til partneren? eller at man sier det og hvor lang tid det tar før det roer seg etter det? Jeg valgte å fortsette å prøve videre med han ene, men klarte ikke å legge det fra meg eller stole på han igjen, så endte med at jeg gjorde det slutt noen måneder senere.

Det er jo et stort tillitsbrudd, og veldig vanskelig å stole på noen igjen etter noe sånt.

Jeg har ikke vært men vet om flere som har vært sammen med mannen i flere år etter, og de sliter.. :(
Noe spesielt du tenker på eller? Vet mannen din det?

Nei, det er jeg helt motstander av! Har venninner som har vært det, og synes det er forkastelig :(

Jeg har ikke vært utro.
Xen min var utro mot meg - det var kroken på døren for vår del.

Utroskap går ikke over.

Det var et veldig røft år hvor vi kranglet mye, han flørtet med en annen jente på sms for å hevne seg, og var kjempesjalu for hver minste ting. Jeg gjorde det til og med slutt en gang eller to, men det varte ikke mange minuttene. Gikk over etter ett års tid. Merk at vi var 16 og 19 år gamle da... Nå, ti år senere, føles det egentlig som om det aldri skjedde.

Jeg var utro mot exen, med han jeg er sammen med nå.
Forholdet til exen var vel egentlig over da det skjedde, han hadde holdt meg på vent i 2,5 år og greide ikke å ta valget mellom meg og moren sin (kulturkræsj, familien hans ville ikke at han skulle være sammen med ei norsk dame). Til slutt døde følelsene ut. Veldig ufin måte å gjøre det på, fra min side, skjemmes over det. Men resultatet er samboeren min, sønnen min og en forlovelse, så for min del endte det bra.

Utroskap går ikke over. Det er der for alltid. Så må man velge om det skal være en stor eller liten del av forholdet. Er den for stor er det ingenting å satse videre å. Eller det kan være en mindre del av et forhold som likevel plager en daglig, men forholdet er verdt å satse videre på. Med forbehold!

Jeg har vært utro. Fikk dårlig samvittighet og gjorde det slutt.
Men vi ble sammen igjen bare noen uker senere. Han tilga meg, og vi er fortsatt sammen og har barn sammen 3,5 år senere.
Det har ikke skapt noen problemer for forholdet, og det er ikke noe vi prater om.
Han er aldri sjalu heller.

Back
Topp