Utroskap!

nei

Ja, var utro mot xen, med han jeg nå er gift med. det er 12 år siden!!!
Var utro i ca to uker

ja, jeg har vært utro. Lå med tre andre på en uke[:-]
Vi hadde ikke vært sammen lenge og jeg var egentlig bare med han for å ikke være alene. Slo opp med han uken etterpå og fortalte alt.

Akkurat hvorfor? vet ikke egentlig, bare falt meg inn å gjøre det der og da...

Angrer ikke heller.

Dette er lenge siden og i forholdet med bf var jeg aldri utro og kunne ikke falt meg inn å være det. Så elsker jeg personen er det ikke sjangs for at jeg kunne gjort det.[:)]

.... Har du noen gang vært utro? Ja
.... Hvorfor? Fordi han oppførte seg som en dritt mot meg, flørtet med andre jenter osv. Og jeg ble [8|] Ble betatt av en mann som ga meg masse oppmerksomhet, og ja...
.... Fant han det ut, eller fortalte du det selv ? Nei, han fant det aldri ut og jeg fortalte det aldri.
.... Angrer du, og ble du tilgitt? Jeg angret skikkelig etter at jeg hadde gjort det, men et halvt år senere fant jeg ut at han hadde vært utro mot meg over lengre tid med ei, så da var det egentlig greit.

Er noe jeg aldri kommer til å gjøre igjen. Følte meg som en dritt etterpå. Og hvertfall ikke mot min nåværende

ORIGINAL: forvirretmor

Nei[:)]

Ja, jeg jeg var utro mot bf (før jeg ble gravid).. Men gikk ikke noe lenger enn klining. Men var ille nok det.. Sendte masse meldinger sammen, og dro på kino sammen og sånt.. Angrer nok litt ja, ødela nok forholdet vårt litt. Men var bare 16år.. fortalte det til han.

.... Har du noen gang vært utro?  Ja, mot x'en.

.... Hvorfor?  X'en hadde psykopatiske tendenser og mishandlet meg psykisk og noen ganger fysisk. Da en kamerat av oss viste genuin interesse for meg førte en ting til en annen. Jeg er nå forlovet med han jeg var utro med. X'en var også utro på samme tid for han fikk klamydia, men det hadde ikke jeg eller han jeg var utro med.

.... Fant han det ut, eller fortalte du det selv ?  Ja, han fant det ut. Hvordan han fant det ut? Han kjøpte spionkamera og installerte hjemme hos han jeg var utro med og hjemme hos oss. Husker dere at jeg nevnte dette med psykopat?

.... Angrer du, og ble du tilgitt?   Angrer på måten ting ble gjort på ja. Og han har ikke evne til å tilgi noen pga de psykiske problemene han har.

ORIGINAL: MariusSinMamma

ORIGINAL: Vestlandstaus

.... Har du noen gang vært utro?  Ja, mot x'en.

.... Hvorfor?  X'en hadde psykopatiske tendenser og mishandlet meg psykisk og noen ganger fysisk. Da en kamerat av oss viste genuin interesse for meg førte en ting til en annen. Jeg er nå forlovet med han jeg var utro med. X'en var også utro på samme tid for han fikk klamydia, men det hadde ikke jeg eller han jeg var utro med.

.... Fant han det ut, eller fortalte du det selv ?  Ja, han fant det ut. Hvordan han fant det ut? Han kjøpte spionkamera og installerte hjemme hos han jeg var utro med og hjemme hos oss. Husker dere at jeg nevnte dette med psykopat?

.... Angrer du, og ble du tilgitt?   Angrer på måten ting ble gjort på ja. Og han har ikke evne til å tilgi noen pga de psykiske problemene han har.

that's sick [&:]

I know!

.... Har du noen gang vært utro? Ja, en gang
.... Hvorfor? Jeg var 17 år og var i utlandet i 5 måneder. Jeg hadde en kjæreste i Norge og en i utlandet.
.... Fant han det ut, eller fortalte du det selv ? Fortalte det aldri til han
.... Angrer du, og ble du tilgitt? Angrer ikke, var ung. Og er veldig glad for at jeg møtte denne gutten i utlandet!!

Ja!

ORIGINAL: Jelin

Nei! Tror jeg aldri kommer til å være det heller. Kan ikke tenke meg noe verre.

.... Har du noen gang vært utro?
Ja..
.... Hvorfor?
En tåpelig måte å teste ut om forholdet var noe å satse på...
.... Fant han det ut, eller fortalte du det selv ?
Fortalte det aldri.. gjorde det slutt rett etterpå - så hvorfor strø salt i såret..?
.... Angrer du, og ble du tilgitt?
Angret ja.. idiotisk måte å teste ut om man er glad i noen på.. "Får jeg dårlig samvittighet så er jeg glad i han.."
Nå er jeg 10 år eldre, og vet bedre..

ORIGINAL: minniemouse

Ja jenter, svar ærlig [:D]

.... Har du noen gang vært utro? ja det har jeg
.... Hvorfor?fordi jeg haddet det ikke noe bra i det forholdet vi hadde
.... Fant han det ut, eller fortalte du det selv ? jeg fortalte det den dagen vi gikk vær til vårt, mest for å være jævli tilbake for alt han hadde gjort
.... Angrer du, og ble du tilgitt?ja jeg angrer, for det jeg gjorde gjør meg til en like stor idiot som det han var

Dette er en tråd av ren pur nysgjerrighet [:)]

ORIGINAL: IdaLolita

Ja.
Hvorfor? Fordi han ga mer og mer f i meg, og plutselig fikk jeg masse komplimenter og oppmerksomhet fra en annen, som viste genuin interesse for meg og VIRKELIG mente alvor med alt han sa

Han skjønte det, og jeg fortalte han (nesten) hele greia.
Han tilga, og ja, jeg angret der og da, men nå i ettertid vet jeg ikke helt...

Idag er jeg samboer med denne mannen å venter barn med han[:D] Herligste ever <3

Aldri vært det, og håper virkelig at jeg ikke kommer til å være utro heller. det er så forbanna trasige greier..

.... Har du noen gang vært utro? JA
.... Hvorfor? For og gjøre en lang historie kort. Var for og komme meg unna en psykisk ustabil x. Han var en kontroll frik og ikke snill med meg. Men utroskap viste jeg han ikke godttok.. Var utro og da var jeg ikke mer og samle på.. Nettopp det jeg ville..
.... Fant han det ut, eller fortalte du det selv ? Jeg fortalte det og han fikk høre det av andre
.... Angrer du, og ble du tilgitt? Angrer ikke eller så har jeg nok ikke vært her mere... Selvmords tankene var ikke langt unna nei. Ikke tillgitt og det driter jeg i

Back
Topp