utroskap *insp*

MammaTilEmilie

Gift med forumet
Vis dere vet eller tror noen dere kjenner er utro forteller dere det da til motparten??

Eg har hatt venner som har vert utro og eg har fortalt det alle gangene..
men da har eg bare mistet vennene mine av det pga att damen som er utro som regel har blå nektet og de har trodd på henne..
så eg må si att eg er mektig lei og har funne ut att de ikke er vits og blande seg i andres saker der så får de heller merke det på den harde måten til slutt og daaa kommer de og trygler og ber om att eg hadde vist rett

hva er deres erfaringer med og fortelle sannheten ved utroskap?

Er det venninna mi som blir bedratt,såklart sier jeg det til henne..
Det er min plikt som venninne..
Noe annet er andre sin bisniss..

Jeg sier til han/hun som er utro først at han/hun får 1 dag på seg til og si det selv, ellers sier jeg det!

Hvis noen hadde bedradd min beste venn hadde jeg sagt det..

Hadde min beste venn bedradd typen sin hadde jeg ikke sagt det..

Syns igrunn at folk flest ikke har noe med det å gjøre.. Hvorfor skal alle blande seg liksom..

Jeg har noen venniner som jeg vet ville vist det om typa var utro så da hadde jeg sagt det..
Hadde det hvert vennina mi som var utro ville jeg tatt en prat med henne, men med mindre jeg var god venn med typa hadde jeg vel ikke sagt noe til han...

For å si det slik da, om sambo hadde vert utro hadde jeg forventet at mine venninner hadde sørget for at jeg fikk vite det. Jeg syns de skulle gitt han 1 mulighet til å fortelle det selv for det hadde evrt det beste, vist ikke hadde jeg ønsket at de sa det til meg. Har selv fortalt en venninne en gang om oppførselen til samboeren hennes når han var ute. Vi har overhodet ingen beviser på direkte utroskap, men han fikk muligheten til å "skjerpe" seg og tok den ikke. La an på to andre felles venninner på en og samme kveld mens dama hans var tilstede! Jeg tok meg en prat dagen etter med henne, sa at det var ikke nor kjekt å fortelle slikt men håpet hun forstod at vi sa det for at HUN skulle ha mulighet til å ta et valg og vite at alle andre legger merke til det og snakker om det men ikke turte si noe til henne. Hun ble veldig glad for den infoen hun fikk. Om hun tok det opp videre med han eller ikke aner jeg ikke[;)]

ORIGINAL: Tøsa

Jeg tror det blir galt uansett hva man gjør.

Sier man noe, så blander man seg i andres saker.
Hvis man ikke sier noe, har man sviktet vennene sine.
Aner ikke hva jeg hadde gjort.
Hvis det var ei god venninne av meg, så hadde jeg nok sagt det hvis jeg fant ut at typen var utro ja, helt klart.

sign

ORIGINAL: ~Ritamor~

Jeg sier til han/hun som er utro først at han/hun får 1 dag på seg til og si det selv, ellers sier jeg det!

Back
Topp