utrolige smerter!

Missteenmom

Glad i forumet
No har det vart siden 21.00 ca,utrolige smerter i magen,det kommer og går.Er så utrolig redd for att det er noe gale,men eg kjenner liv i jenta mi. Noen som veit hva dette er? Tenkte først begynnelsen på fødselen,men er jo bare 29 uker på vei så det kan deg jo ikkje være!

Noen som har aning på hva dette er?

har ingen anelse på hva det er,men ville absolutt ringt føden og snakket med de!!
venter på oppdatering...

Hadde ringt føden og hørt jeg og! Håper det gir seg!! Skummelt!

Jeg ville også ringt føden. Bedre og få råd og eventuelt en sjekk der,enn og sitte hjemme og lure på hva det kan være.
Ønsker deg lykke til[:)]

kan være premature rier!! KOM DEG PÅ FØDEN OG FÅ EN SJEKK!! bedre med en sjekk for mye enn en for lite. Fødselen kan starte når som helst! her fikk jeg jo prem rier i uke 22!

hvordan går det?

Hvordan går det?

Hvordan går det her??

ORIGINAL: janem86

Hvordan går det her??

ORIGINAL: mormarion

hvordan går det?

???

noen som har mobil nr og kan sende henne en melding? bekymret jeg =(

hvem sladrer for henne??

tusen takk alle sammen! Eg veit ikkje hva det var,men ringte søsteren min i går og hun hadde hatt nett det samme,og vist det ikkje gav seg før eg skulle legge meg og det varte lenge så måtte eg ringe føden! Men det gav seg heldigvis,så nå har eg tatt meg ein liten sjokoladebit og hørt på ein cd eg fekk fra go'boken. Hun sparker og beveger seg masse,så alt er bra!

Eg har ikkje sladdre venn:-p tusen takk alle sammen !* må innrømme det kom ei lita tåre i øye kroken*

Jeg har allerede en sladrevenn, men jeg sladrer gjerne for og med deg....[:D]

Så godt å høre det gikk bedre da!Og håper det ikke kommer igjen..kos deg du med sparkene og sjokoladen[:D]

ORIGINAL: TITTIN72

Jeg har allerede en sladrevenn, men jeg sladrer gjerne for og med deg....[:D]
signerer.. :)

supert,hva går det ut på egentlig ? Hehe,er ikkje så flink med dette her ;-)

Back
Topp