Utrolig trøtt og ryggsmerter, vanskelig å jobbe :(

Kylina

Blir kjent med forumet
Jeg er 5w+5 gravid og jobber som data konsulant. Jeg sitter hele dagen med computer og jobber med data. Denne uke jeg prøver å jobbe fra hjem men jeg føler utrolig trøtt etter klokka 14 / 15:00 . jeg sover kl. 21:30 - 22:00 hverdag nå. hver morgen jeg er frisk men etter lunsj jeg ikke føler bra og det er vondt å site langt.
Det er veldig vanskelig for meg å jobbe 100% :( Er det noen her som føler samme like meg? eller jobber du 100% med ingjen problem? Skal jeg kontakt med lege og ha 80% jobb kansje?
vennlygst dele dine erfaring. Tussen takk :)

Du kan jo høre med jobben din om å få litt tilrettelegging? Trenger ikke å nevne at du er gravid :)

Bedre å få litt tilrettelegging :) En del kan du gjøre selv. Reis deg opp og gå hver time. Finn noen trapper og gå i dem. Rist løs på skuldrene, tøy dem og ryggen ved å vri deg litt fra side til side. Få en hev og senk pult. Og det er helt vanlig å være veldig trøtt. Jeg gjesper hele dagen jeg ;)

Bedre å få litt tilrettelegging :) En del kan du gjøre selv. Reis deg opp og gå hver time. Finn noen trapper og gå i dem. Rist løs på skuldrene, tøy dem og ryggen ved å vri deg litt fra side til side. Få en hev og senk pult. Og det er helt vanlig å være veldig trøtt. Jeg gjesper hele dagen jeg ;)
Tussen takk :) det var nyttige. Jep, jeg prove å gå hver tima. Jeg skal også prøve denne andre som du har fortalt. Håper det skal gå bedre snart :) klem!

Synes å huske at energi kom tilbake i andre trimester :)

Back
Topp