Utrolig sulten!

Håpefull☺️

Glad i forumet
Mailykke 2018
Augustbarna 2021
Jeg er helt vanvittig sulten for tiden! Hjelper ikke å spise heller :( føler jeg ikke blir mett uansett hvor mye jeg putter i meg.. er det innafor å gå sulten?
 
Haha jeg også! I går spiste jeg kveldsmat to ganger, først en skive i 8-tiden og så var jeg nødt til å ta bittelitt havregryn før jeg la meg for sulten gnagde i magen igjen:p Jeg orker ikke å gå sulten, for da blir jeg veldig fort svimmel og lett kvalm - føler meg nesten sjøsyk.:confused:
 
Hoho.. Helt forferdelig det der altså! o_O Jeg er kvalm stort sett hele tiden også da, så det frister liksom ikke å spise heller :yuck: dessuten så legger jeg så innmari fort på meg.. :shifty: men kan embryoet ta noe skade av at jeg er sulten da? Skal ikke det ta de næringsstoffene det trenger uansett? :confused004
 
Jeg er også sulten HELE TIDEN. Får liksom aldri nok mat:p
Spiser som regel når jeg er sulten, men prøver å ikke spise altfor mye da. Fosteret tar de næringsstoffene det trenger, så det er jo bare meg selv det går utover om jeg ikke får i meg nok.
 
Jeg er også sulten sånn ca hele tiden [emoji28] Tenker at jeg spiser når jeg er sulten, men prøver å passe på litt hva jeg spiser. Og det hjelper mot kvalme, at en spiser jevnt og trutt gjennom dagen [emoji4] ofte trenger det ikke være mer enn en yoghurt eller lignende for å stille sulten. Ser ikke noe poeng i å gå sulten [emoji12]
 
Haha, samme her. Vanvittig sulten! Har nå knekkebrød i nattbordet. [emoji85]
 
Samme her! Føler meg sulten hele tiden, og at jeg går å spiser hele tiden [emoji85]
 
Godt det ikke bare er meg da! :rolleyes: Dere er heldige om det hjelper med en yoghurt.. jeg er like skrubbsulten rett etter middag som jeg er resten av dagen.. der problemet ligger! :hungover: Hadde det hjulpet med litt mat hadde det jo ikke vært noe stress :)
 
Ja her også, skikkelig fysen! [emoji15][emoji33] Vil gjerne slippe å gå opp så mye i vekt, som jeg har gjort de andre svangerskapene!
 
Konstant sulten her og..men det jeg liker dårlig er allerede nå starter søtsuget...lyst på kaker hele tida..da kremkaker som jeg i utgangspunktet ikke liker:p
 
Jeg er også ekstremt sulten, spiser mer enn mannen nå. [emoji13] Ammer også, så derfor tillater jeg meg å spise (nesten) så mye jeg vil. Kroppen trenger mye drivstoff!
 
Jeg har det stilk motsatt, må tvinge i meg mat... men har bedre matlyst på kvelden etter 18.00 :)
 
Jeg også er sulten HELE tiden, føler aldri jeg blir mett når jeg spiser [emoji33] Skikkelig irriterende, for det gjør meg kvalm i tillegg [emoji849] tar imot tips hvis noen har, på hvordan du kan dempe sulten [emoji1373]
 
Back
Topp