Utrolig salven

-

Hva inneholder egentlig denne?
Det var min første tanke også... men ble nyskjerrig på hva den egentlig inneholder.... Generelt skeptisk til slike "mirakelmidler".... :-p
Slenger med bilde av innholdsfortegnelsen;)
Har egentlig null tro på sånne ting jeg heller, men det var så mange som skrøt av den ved tannfrembrudd at jeg bare måtte prøve selv:p
Jeg å men er det en vanlig krem?
Den har samme konsistens som vaselin.

15.08.12 Oskar♥
Tre skulle blitt fire 13.04.14, men ble visst fire 14.02.14 Frida ♥

Vedlegg

• 1399214577355.jpg
    1399214577355.jpg
    31,5 KB · Visninger: 68
Slenger med bilde av innholdsfortegnelsen;)
Har egentlig null tro på sånne ting jeg heller, men det var så mange som skrøt av den ved tannfrembrudd at jeg bare måtte prøve selv:p

Den har samme konsistens som vaselin.

15.08.12 Oskar♥
Tre skulle blitt fire 13.04.14, men ble visst fire 14.02.14 Frida ♥
Ser jo overaskende harmløs ut..... :eek:

Hadde god effekt av dentinox her

Dentinox er jo frarådet etter det siste eg har hørt :/ kreftfremmkallende var vel grunnen etter det eg kan huske. Så eg har ikke tørt å bruke den lenger :( prøvde denne salven og hadde kjempe effekt. Lillegutt som gjennom hele natten selv om det kom 2 fortenner oppe samme natt. Vi har hatt våkennetter på de 6 andre tenna.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg leser jo på diverse forum at folk skryter, men all den tid den ikke har noen dokumentert virkning og jeg er skeptisk til såkalte vidunderkurer har jeg ingen intensjoner om å prøve den.

Utifra innholdsfortegnelsen kan man jo like godt bruke Mentholatum (beklager eventuell stavefeil her). Personlig hadde jeg ikke anvendt den på mine barn, som har eksemhud. Når, meg bekjent, ingen seriøse aktører anbefaler den forholder jeg meg til kjente kremer og midler som er forsket på og dokumentert "trygge".

Har nettopp bestilt ladning nr to av Utroligsalven! Har to barn som begge har hatt molusker. Legene sa at det ikke var noe å gjøre med (kun smerteful fjerning) og sa det bare måtte gå over av seg selv. A hadde hatt det i rundt to år og det var begynt å gå vekk, men har fremdeles fire stk igjen og K i litt over ett år og hadde maaaange over hele kroppen ( utenom fjeset!) leste på nettet at noen hadde blitt bedre etter å ha brukt denne salve. Og eg tenkte at det kunne ikke skade å prøve den! Forsøkte den kun på K, og etter en uke begynte de å bli "modne" nesten betente og deretter ble de borte!!! Etter 3-4 uker var hun kvitt de! Har kjøpt mer no så vi kan få vekk de siste på A! Den er UTROLIG!
Og eg hadde ikke vært redd for å ta den i munnen på barnet mitt, da den egentlig ble laget for å hjelpe de som hadde såre gommer fra gebiss!

Bestilte den og den gjorde underverker. Så fant snuppen ut at den var fin å tygge på, å borte ble den, tror hun kastet den i søpla. 300 kr rett i dass!

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Har bestilt salven nå, dentinox er fjernet fra markedet i Norge og Sverige hvertfall, utrolig salven er laget i Danmark og var i utgangspunktet brukt til mindre ubehag ved tannproteser så den skal opprinnelig brukes i munnen

Back
Topp