Utrolig salven

Har hørt den skal være veldig bra mot tannfrembrudd. Bedre enn dentinox. Har ikke fått testa det siden mini ikke har fått mer enn 1 tann, og den var bare plutselig der.
Jeg fikk en boks hos helsesøster.

Mormor bruker den til mye forskjellig og også flere av hennes venninner. De skryter av den. Jeg har den hjemme også, men syns den lukter så sterkt!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Superfornøyd! Bruker den når vesla får tenner, og det har funka veldig bra!!

Lure og på ka den e? Vi holder på med vonde tenner. Ka heter den og kor får vi tak i den? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har eg kjøpt riktig? ImageUploadedByBV Forum1398169261.193597.jpg

E da denne dåke smøre på tannkjøttet til de små når tennene plager? :)

I natt stod framtenna til lillebror på spreng og han vridde seg i smerte. Vanligvis må eg gi stillpiller og det hjelper heller ikke. Han pleier å grine hele natta akkuratt da tenna presse seg gjennom. Så i natt tenkte eg at eg skal prøve utroligsalven. Og jaggu meg blei da ikkje stilt og han sov resten av natta!!! :D no e tanna ute :)

Jeg bruker utroligsalven ved tannframbrudd, på brannsår, på skrubbsår, på sår rumpe, +++ Og jeg vet søstera mi brukte det med hell ved begynnende bihulebetennelse. Har også hørt at den funker på kviser, mollusker, betennelser i huden og eksem Så her i huset er den et absolutt must:)

15.08.12 Oskar♥
Tre skulle blitt fire 13.04.14, men ble visst fire 14.02.14 Frida ♥

Ville aldri puttet det i munnen på barnet mitt tror jeg

Jeg er skeptisk, men det frister å prøve den på molluskene til jenta mi. Hun har maaaaange nå :(

Det var min første tanke også... men ble nyskjerrig på hva den egentlig inneholder.... Generelt skeptisk til slike "mirakelmidler".... :p
Jeg å men er det en vanlig krem?

Back
Topp