hissigproppen
Forumet er livet
Var på en baby shop i dag for å se på svømmebleie til babysvømminga.
Møtte på samme dame som var der da vi skulle se etter reiseseng og hente gratis bleiebøtta.
Bleiebøtta hadde de ikke, den kom de ikke til å få inn igjen. De skulle få inn Sangenic etter påske.
Men de hadde flere i dag.
Reiseseng hadde de ikke heller, og det sa hun surt.
Og i dag da, så blei hu skikkelig irritert da jeg kalte det svømmebleie. "det er ikke bleie" sa hun.
Så spurte jeg om noen i frotté eller noe, med striper.
Da så hun bare dumt på meg, og sa frotté hadde de ikke (skjønner jo det da, når jeg tenker meg om) og de med striper var det leeeeeeeeeenge siden de hadde hatt.
Men jeg fikk de anbefalt av en annen.
Så spurte jeg hvilken jeg burde ha til en på 6 uker og 6 kg...
Størrelse 12 mnd, 8-10 kg [&:]
MEn gjentatte ganger når jeg sa badebleie, så retta hun på meg, "det er ikke bleie, det er badebukse"
Hvorfor heter det SWIM DIAPER da??????
ja, jeg irriterer meg kanskje lett, men et annet sted var de myyyyyye koseligere!
Møtte på samme dame som var der da vi skulle se etter reiseseng og hente gratis bleiebøtta.
Bleiebøtta hadde de ikke, den kom de ikke til å få inn igjen. De skulle få inn Sangenic etter påske.
Men de hadde flere i dag.
Reiseseng hadde de ikke heller, og det sa hun surt.
Og i dag da, så blei hu skikkelig irritert da jeg kalte det svømmebleie. "det er ikke bleie" sa hun.
Så spurte jeg om noen i frotté eller noe, med striper.
Da så hun bare dumt på meg, og sa frotté hadde de ikke (skjønner jo det da, når jeg tenker meg om) og de med striper var det leeeeeeeeeenge siden de hadde hatt.
Men jeg fikk de anbefalt av en annen.
Så spurte jeg hvilken jeg burde ha til en på 6 uker og 6 kg...
Størrelse 12 mnd, 8-10 kg [&:]
MEn gjentatte ganger når jeg sa badebleie, så retta hun på meg, "det er ikke bleie, det er badebukse"
Hvorfor heter det SWIM DIAPER da??????
ja, jeg irriterer meg kanskje lett, men et annet sted var de myyyyyye koseligere!