Utrolig irriterende service

hissigproppen

Forumet er livet
Var på en baby shop i dag for å se på svømmebleie til babysvømminga.
Møtte på samme dame som var der da vi skulle se etter reiseseng og hente gratis bleiebøtta.

Bleiebøtta hadde de ikke, den kom de ikke til å få inn igjen. De skulle få inn Sangenic etter påske.
Men de hadde flere i dag.
Reiseseng hadde de ikke heller, og det sa hun surt.

Og i dag da, så blei hu skikkelig irritert da jeg kalte det svømmebleie. "det er ikke bleie" sa hun.
Så spurte jeg om noen i frotté eller noe, med striper.
Da så hun bare dumt på meg, og sa frotté hadde de ikke (skjønner jo det da, når jeg tenker meg om) og de med striper var det leeeeeeeeeenge siden de hadde hatt.
Men jeg fikk de anbefalt av en annen.
Så spurte jeg hvilken jeg burde ha til en på 6 uker og 6 kg...
Størrelse 12 mnd, 8-10 kg [&:]
MEn gjentatte ganger når jeg sa badebleie, så retta hun på meg, "det er ikke bleie, det er badebukse"

Hvorfor heter det SWIM DIAPER da??????

ja, jeg irriterer meg kanskje lett, men et annet sted var de myyyyyye koseligere!

å herregud. ska si hu hadde en dritt dag, eller fler.... eller ho hater jobben sin eller noe

Er sånt jeg kan irritere meg over også! Kunne bare ønske jeg klarte å si fra der og da!!!!!! Noen mennesker har ingenting i en butikk å gjøre!!!!!!!!

ORIGINAL: Lille Bea

Jeg blir litt småsjokka jeg altså, hva gjør den dama løs blant kunder?[&:] Hadde handlet et annet sted.

Gjorde det også...
Der var de kjempehyggelige, fant frem i flere farger og størrelser så jeg kunne ta en titt. [:D]

Grunnet slikt og lign at jeg boikotter en butikk her hvor jeg bor også.
De taper jo på det, så

Sånne folk er det gøy å være overblid mot, synes jeg! Og ønske de en fantastisk dag videre med er stort smil når de har "hjulpet" meg ferdig. De fleste tar hintet da...[;)]

ORIGINAL: løve78

Er sånt jeg kan irritere meg over også! Kunne bare ønske jeg klarte å si fra der og da!!!!!! Noen mennesker har ingenting i en butikk å gjøre!!!!!!!!

Herregud, sånne ganger går jeg bare jeg!
Viser de meg ikke respekt (som kunde)
kan de bare GLEMME at jeg handler av de!

Hvilken av butikkene i Oslo var du på?

(ser det står du er fra Oslo...)

ORIGINAL: Snappis

Sånne folk er det gøy å være overblid mot, synes jeg! Og ønske de en fantastisk dag videre med er stort smil når de har "hjulpet" meg ferdig. De fleste tar hintet da...[;)]

[:D][:D] Det er faktisk en veldig god ide!

ORIGINAL: * Gullungen *

Herregud, sånne ganger går jeg bare jeg!
Viser de meg ikke respekt (som kunde)
kan de bare GLEMME at jeg handler av de!

Hvilken av butikkene i Oslo var du på?

(ser det står du er fra Oslo...)

Ryen...

Jeg kan godta en dårlig dag på jobb, det kan alle ha...
MEn samme greie 2 ganger på så kort tid, det syns jeg ikke er noe særlig altså.

Jeg har vært flere ganger på babyshop på slependen og der også er det helt forferdelig betjening...Kun læringer som ikke kan noen ting.

Jeg ringte inn der på tirsdagen etter påske får å høre om de hadde en stol inne. Joda de hadde det, to i vær farge. Jeg spurte da om jeg burde holde av en til vi kom innover eller om hun trodde de holdt ut dagen. Ikke noe problem får jeg. De blir ikke solgt ut i dag. Jeg reiser da fra tønsberg og inn på slependen, kunn får å hente den stolen. Det står en framme men jeg ville gjerne se den i den andre fargen får den de hadde framme var helt grell i fargen. Ja hun skulle se på lageret. Hun kommer tilbake og sier at de som var på lageret var ødelagt...alle 4. Jeg har faktiskt kommet fra Tønsberg sier jeg og jeg ringte inn på formiddagen  så jeg IKKE kjørte bomtur..... Men ok de var jo ikke dems feil. Så spør jeg, ja kan jeg bestillen en her nå da så sender dere den til meg....Ja det koster 150kr fikk jeg da beskjed om....Null service mener jeg.
Så vi henter den selv, gidder ikke å støtte dem med mere penger enn jeg må.

*sorry ble litt lang*

Sånne folk har jo ikke noe å gjøre blandt kunder, hadde spurt om hu hadde uka si jeg[:D][:D] 

ORIGINAL: løve78

Så enig så enig!!!

Back
Topp