Utrolig gult urin

Mamma2016

Andre møte med forumet
Heihopp alle flotte :-)
Har den siste tiden observert at urinen min har blitt urolig gult de siste dagene .. :O (sitron gult om jeg skal sammenligne med noe) Er i uke 36 + 4 i dag! Lurer på om noen har vært ut for det samme? Og om det har noen spesiell betydning for noe? (Annet enn betydningen av veske inntak) :-)

Heihopp alle flotte :)
Har den siste tiden observert at urinen min har blitt urolig gult de siste dagene .. :O (sitron gult om jeg skal sammenligne med noe) Er i uke 36 + 4 i dag! Lurer på om noen har vært ut for det samme? Og om det har noen spesiell betydning for noe? (Annet enn betydningen av veske inntak) :)

Jeg er 35+6 i dag og har selv sett det i en ukes tid, men urinprøve ble sjekket i går og har ikke uvi. Føler liksom jeg kunne hatt uvi for må tisse hele tida, men kommer nesten ikke noe ut.

Jeg hadde sånn neongul urin for noen uker tilbake, men var ingenting gale eller noen spor av noe i urinen:) Fant aldri ut hvorfor. Bare var sånn:p

Jeg drikker iallefall ikke 3-4 liter per dag :o Føler jeg holder på å tisse på meg av det jeg drikker, så tanken på å skulle trøkke i meg 3-4 liter høres helt vanvittig ut :p

Jeg drikker iallefall ikke 3-4 liter per dag :o Føler jeg holder på å tisse på meg av det jeg drikker, så tanken på å skulle trøkke i meg 3-4 liter høres helt vanvittig ut :p
Lurer på om det er sv dia som gjør at jeg er så sykt tørst. Uansett så drikker jeg som en svamp. Tror aldri det har gått så mye toalettpapir som det har ila de siste tre mnd:o:p

Lurer på om det er sv dia som gjør at jeg er så sykt tørst. Uansett så drikker jeg som en svamp. Tror aldri det har gått så mye toalettpapir som det har ila de siste tre mnd:eek::p

Jeg har også mild sv.dia, men har ikke merket noe unormal tørste, men går vanvittig mye toalettpapir her også. Kjøper hver gang jeg er på butikken. Hjelper ikke når man gjør "bommelom" fire ganger om dagen heller :p :o

Heihopp alle flotte :)
Har den siste tiden observert at urinen min har blitt urolig gult de siste dagene .. :O (sitron gult om jeg skal sammenligne med noe) Er i uke 36 + 4 i dag! Lurer på om noen har vært ut for det samme? Og om det har noen spesiell betydning for noe? (Annet enn betydningen av veske inntak) :)
Jeg har hatt ekstremt gul urin hele svangerskapet, var faktisk noe av de første endringene jeg merket. Dro til lege allere i uke 6 da jeg var så urolig over dette. Han fortalte at hos noen endret fargen seg, og at det kunne skje når som helst ila svangerskapet, og da gå til normalen også ila svangerskapet.
Håper det er det samme for deg, men nevn det for lege/jordmor. Unødig å skal bekymre seg for noe sånt også:Heartred

Jeg er 35+6 i dag og har selv sett det i en ukes tid, men urinprøve ble sjekket i går og har ikke uvi. Føler liksom jeg kunne hatt uvi for må tisse hele tida, men kommer nesten ikke noe ut.

Likt her.. Tisser bare små skvette utallige ganger, å hver gang må jeg løpe for kjennes mer ut!

Drikker 2-3 l vann om dagen, skikkelig gul urin. Men all stix av den er fin, sendte den også til dyrkning. En legekollega av meg sa man kunne ha ganske mye avfallsstoffer osv som gravid, var visst ingenting å engste seg for. ☺️ Er ganske greit med noen man kan spørre om alt☺️

Back
Topp