Du får ta bilde av deg selv i blusen da vettu så vi kan få en riktig mening, nå blir det jo litt synsing fra vår side. Vi vet jo tross alt ikke åssen du så ut[;)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: CogJ
ORIGINAL: ~Ludviks mamma~
Du får ta bilde av deg selv i blusen da vettu så vi kan få en riktig mening, nå blir det jo litt synsing fra vår side. Vi vet jo tross alt ikke åssen du så ut[;)]
hahaha, jaaa.. Eller, neeiii... [X(]
ORIGINAL: Sha
jeg hadde dratt hjem[&:]
uff! hadde ikke takla det greit hvis svigermor hadde gjort sånn med meg
ar andre som ikke brukte bh til stede og at mange hadde utringning. Hun sa at puppene mine beveget seg veldig mye, og at det var det verste hun noen gang hadde sett. Hun sa også at det var tenårings gutter til stede og at mange eldre sikkert reagerte.
ORIGINAL: SillyDilly
Jeg hadde gått på flekken!!! Skjønner virkelig ikke at man kan syntes det er pinlig/støtende at noen går uten bh. Vettu hva, har da andre ting å tenke på enn om folk bruker undertøy eller ikke! Jeg syntes det nesten ALLTID er finest med bh jeg også, men folk går som dem vil
ORIGINAL: ActionPaction
Jeg syns ikke din svigermor er frekk jeg. Hun forsøkte vel bare å gi deg råd som du åpenbart trengte
Som andre sier, jeg hadde blitt dødsflau dersom jeg var i din situasjon, og hadde gjort hva so helst for å få skaffa meg en bh, en trang topp eller hva som helst som kunne skjule puppene. Skjønner heller ikke hva du tenkte på siden du skriver at stroppene syntes. Hva er værst liksom, at stroppene synes eller at puppene dine synes?
Én ting er å droppe bh'en hvis du har små, faste pupper og bruker en trang topp eller kjole som holder dem på plass. Men jeg synes, som din svigermor, at det absolutt ikke ser bra ut med pupper som dingler som om man gikk helt toppløs