UTROLIG frekk svigermor. !!!!!!!!

Du får ta bilde av deg selv i blusen da vettu så vi kan få en riktig mening, nå blir det jo litt synsing fra vår side. Vi vet jo tross alt ikke åssen du så ut[;)]

ORIGINAL: CogJ

ORIGINAL: ~Ludviks mamma~

Du får ta bilde av deg selv i blusen da vettu så vi kan få en riktig mening, nå blir det jo litt synsing fra vår side. Vi vet jo tross alt ikke åssen du så ut[;)]

hahaha, jaaa.. Eller, neeiii... [X(]

HEhe, eller neeeeei ja, men det vet vi jo ikke før vi har sett bildet[;)]

ORIGINAL: Sha

jeg hadde dratt hjem[&:]
uff! hadde ikke takla det greit hvis svigermor hadde gjort sånn med meg
ar andre som ikke brukte bh til stede og at mange hadde utringning. Hun sa at puppene mine beveget seg veldig mye, og at det var det verste hun noen gang hadde sett. Hun sa også at det var tenårings gutter til stede og at mange eldre sikkert reagerte.

Hva med alle de damene som aldri har brukt bh, eller ikke kan bruke bh...?? Skal ho kjefte på de oxo?? [8D] 
Eg jobbe med ei som ikke kan bruke bh pga utslett/allergi, og ho har ikke akkurat små bryster. Men en kan ikke begynne å kjefte på ho pga det...
Nei, en får passe sine egne saker - mener eg[;)]

Nå synes ikke jeg at å gå uten bh er noe særlig pent..uansett fasong på puppene..

Synes i alle fall at det er upassende i et 80 års lag.. og når du var bekymret for stoppene, så burde du også ha vært bekymret for puppestellet[;)]

Meeeeeen, synes svigemoren din kunne ha taklet det på en ordentig måte.. for meg så hørtes hun litt ufin ut..

Og jeg hadde i alle fall ikke vært med på deltagelse av selskapsleker etter en sånn tilsnakk[:)]

Hva sa kjæresten/mannen din?

Jeg hadde gått på flekken!!! Skjønner virkelig ikke at man kan syntes det er pinlig/støtende at noen går uten bh. Vettu hva, har da andre ting å tenke på enn om folk bruker undertøy eller ikke! Jeg syntes det nesten ALLTID er finest med bh jeg også, men folk går som dem vil

ORIGINAL: SillyDilly

Jeg hadde gått på flekken!!! Skjønner virkelig ikke at man kan syntes det er pinlig/støtende at noen går uten bh. Vettu hva, har da andre ting å tenke på enn om folk bruker undertøy eller ikke! Jeg syntes det nesten ALLTID er finest med bh jeg også, men folk går som dem vil

Ja, jeg også hadde gått!.. og ganske unødvendig av svigemor å i det hele tatt kommentere det på den festen...

ORIGINAL: ActionPaction

Jeg syns ikke din svigermor er frekk jeg. Hun forsøkte vel bare å gi deg råd som du åpenbart trengte

Som andre sier, jeg hadde blitt dødsflau dersom jeg var i din situasjon, og hadde gjort hva so helst for å få skaffa meg en bh, en trang topp eller hva som helst som kunne skjule puppene. Skjønner heller ikke hva du tenkte på siden du skriver at stroppene syntes. Hva er værst liksom, at stroppene synes eller at puppene dine synes?

Én ting er å droppe bh'en hvis du har små, faste pupper og bruker en trang topp eller kjole som holder dem på plass. Men jeg synes, som din svigermor, at det absolutt ikke ser bra ut med pupper som dingler som om man gikk helt toppløs

enig i detta...
Sikkert bare jeg som gjør det, men når jeg har på meg nye topper som kansje går av over brystkassa eller noe, bruker jeg å bøye meg frem for å se om jeg viser herligheten når jeg gjør det...
Litt merkelig sånn, men hadde blitt FLAU om bestemoren til typen hadde sett puppene, hadde ikke gått uten bh da nei..

Back
Topp