Utrolig deilig

sprattus

Flørter med forumet
Kom meg på trening igjen i dag etter en mnd på sofaen. Endte med oppkast etter endt økt, men fy søren så godt det var med litt påfyll av energi :)

her sitter jeg å lurer på om jeg burde begynne å trene litt igjen...er ikke så mye kvalm så det burde gå bra, og jeg hadde absolutt hatt godt av energien...men er det med å komme igang da som er vanskelig. Har ei venninne som nettopp begynte å jogge, burde jo hive meg med sammen med henne før hun blir altfor sprek...puhh..men kjenner jeg ikke er helt motivert :-P

Samuels hjertemamma skrev:
her sitter jeg å lurer på om jeg burde begynne å trene litt igjen...er ikke så mye kvalm så det burde gå bra, og jeg hadde absolutt hatt godt av energien...men er det med å komme igang da som er vanskelig. Har ei venninne som nettopp begynte å jogge, burde jo hive meg med sammen med henne før hun blir altfor sprek...puhh..men kjenner jeg ikke er helt motivert :-P

Huff, ja den dørstokkmila kan bli enorm av og til. Merker at dette gav mersmak, så blir nok en tur på onsdag også :)

Godt å tren ja :o) Å så får man et lettar svangerskap,fødsel å barselstid,ihvertfall fekk æ d :)

Back
Topp