Utrolig bra vognpose - og veldig billig!

Håperinderlig..

Glad i forumet
Vi kjøpte først Voksi Urban til ungene, men allerede etter kort tid ble glidelåsen på begge posene ødelagt. Når vi hadde fått nye poser andre gangen, og også disse ble ødelagt, bestemte vi oss for å kjøpe nye poser. Vi kikket på flere, men etter anbefalinger fra flere barnehageansatte bestemte vi oss for Aro Arcitic dunpose

En utrolig myk og deilig pose, som blir lun og deilig rundt hodet på barna. Gutten vår er nå 75 cm lang, og ligger i Citybagen med posen, noe vi ikke kunne med Voksi urban. Nå har flere venninner kjøpt denne til barna sine, og også de er storfornøyde. Man finner denne posen til 999,- på nettet, og i denne situasjonen stemmer ikke begrepet med at "man får det man betaler for". Jeg simpelten elsker våre vognposer!

Bare et lite tips midt oppi "vognposejungelen" [:)]

vi har den,fikk med vogna.. og jeg skal nå kjøpe voksi urban,for er ikke fornøyd,synes den blir så klam,og så synes jeg at glidelåsene er så kraftige at det lekker luft inn,men klamt blir det uansett.

men er jo sånn det er,man er fornøyde med forskjellige ting!

Har du link til nettbutikk som selger den? Er på jakt etter en pose jeg kan ha her hjemme nå som det er kaldt. Den esklusive posen fra Emmaljunga er for stiv og ikke varm nok nå midt på vinteren.

Back
Topp