utrolig ang facebook

*Bianco*

Forumet er livet
når jg var liten bodde jeg på annen plass enn jeg gjør nå,der hadde jeg ei venninne jeg var mye sammen med.vi hang sammen mye[:D]så flyttet jeg fra plassen noen mil unna holdt fremdeles kontakt med henne .var mye å besøkte henne og hun meg.så flyttet hun mange mil unna .trist[:(]men sånn var det bare.jeg besøkte henne noen ganger og hun meg fordi om avstanden ble stor.men etterhvert sklei det ut og kontakten mindre og mindre.tilslutt ingen kontakt
Årene går her snakker vi om over 20 år jeg søker henne opp på facebook.flere med samme navnet men ser ei som ligner på henne,sender ei mld til henne .fikk svar og det var henne [:D][:D][:D][:D][:D][:D]

utrolig etter så manger år så holder vi kontakten igjen å må vel få til å treffes

[:D][:D][:D][:D]

flere som har funnet noen på facebook??[;)]

Så koselig![:D][:D] Det er slike ting jeg liker ved Facebook![:D] Har funnet en del jeg gikk i klassen med og slikt det har jeg. Gøy å se hvordan de ser ut nå[:D]

ORIGINAL: Badeand*

Så koselig![:D][:D] Det er slike ting jeg liker ved Facebook![:D] Har funnet en del jeg gikk i klassen med og slikt det har jeg. Gøy å se hvordan de ser ut nå[:D]

jepp veldig koslig[:D]

ORIGINAL: |Toulouse|

ja[;)]

fortell fortell[:D]

åh jada...!

Jeg har funnet min første bestevenninne eller hva man kaller det.. datra til pappas sin kompis![8D]
så har jeg funnet min gamle nabo jeg lekte litt med til jeg var 7[8D]

Ja, fant ei barndomsveninna som flytta te qatar for 12 år siå..

så koselig! [:)]

ja, ei jeg vanket mye med da jeg var litten

Back
Topp