Utrogestan

Tar ikke utrogestan men cyclogest. Og i morgen skal jeg slutte med det!! :nailbiting: :nailbiting: :nailbiting: Da er jeg 10+0.

Har tabletter nok til 20 dager til da :hilarious: Men blir behagelig å slippe den utfloden og å gå med bind :hello2 Men samtidig veldig skummelt å slutte :smiley-ashamed004
Er så lei den utfloden ja :laughing002 Jeg fikk egentlig beskjed om at jeg kunne slutte når jeg var 7+0, men det syntes jeg er skummelt! Fortsetter nok til rundt 10+0 jeg også

Er så lei den utfloden ja :laughing002 Jeg fikk egentlig beskjed om at jeg kunne slutte når jeg var 7+0, men det syntes jeg er skummelt! Fortsetter nok til rundt 10+0 jeg også
Hadde du fått resept nok til å holde på så lenge, eller måtte du spørre om du kunne holde på til 10+0 da?

Hadde du fått resept nok til å holde på så lenge, eller måtte du spørre om du kunne holde på til 10+0 da?
Jeg har mye på resepten etter ivf forsøk i høst, så bruker bare det. Spurte klinikken om jeg kunne fortsette, men fikk aldri svar. Spurte på ul på onsdag og hun sa jeg bare kunne fortsette

Back
Topp