Sant! Godt å høre at man ikke er alene i det minsteSamme her, tar jo helt av![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sant! Godt å høre at man ikke er alene i det minsteSamme her, tar jo helt av![]()

Er så lei den utfloden jaTar ikke utrogestan men cyclogest. Og i morgen skal jeg slutte med det!!![]()
![]()
Da er jeg 10+0.
Har tabletter nok til 20 dager til daMen blir behagelig å slippe den utfloden og å gå med bind
Men samtidig veldig skummelt å slutte
![]()
Jeg fikk egentlig beskjed om at jeg kunne slutte når jeg var 7+0, men det syntes jeg er skummelt! Fortsetter nok til rundt 10+0 jeg ogsåHadde du fått resept nok til å holde på så lenge, eller måtte du spørre om du kunne holde på til 10+0 da?Er så lei den utfloden jaJeg fikk egentlig beskjed om at jeg kunne slutte når jeg var 7+0, men det syntes jeg er skummelt! Fortsetter nok til rundt 10+0 jeg også
Jeg har mye på resepten etter ivf forsøk i høst, så bruker bare det. Spurte klinikken om jeg kunne fortsette, men fikk aldri svar. Spurte på ul på onsdag og hun sa jeg bare kunne fortsetteHadde du fått resept nok til å holde på så lenge, eller måtte du spørre om du kunne holde på til 10+0 da?