utro samboer

For en situvasjon, får vondt av deg, dette trwnger man så absolutt ikke i et svangerskap :/
Jeg mener har de hatt kun vennskapelig kontakt, hvorfor skjule det for deg?! Skjønner du ikke vill/klarer tro det værste men når noen lyver deg i fjeset flere ganger så er det som regel for å skjule noe, og et vennskap er ikke noe å skjule! Men uansett, ærlighet og tilitt er viktigste i forhold, utro eller ikke så er noe ødelagt:/
Lykke til på veien videre <3
 
Takk for svar.. Jeg er helt på bærtur. i det ene øyeblikket er alt bra, i neste klikker jeg, også gråter jeg.. jeg vil vite ALT men når jeg får svar på det blir jeg sint.. Føler meg veldig forrådt!! Trodde serriøst ALDRI han ville gjort noe sånt. er i sjokk tror jeg.. Har mareritt på nettene, og er tungt at den personen nærmest meg har gått bak min rygg. han betyr så mye for meg.. Er så livredd dette skal fortsette bak ryggen min , IGJEN. er redd for å bli lurt, føle meg ydmyket etc..

Tenk hardt og lenge på dette. Hvis du lever i frykt for gjentakelse hver dag så vil det ikke være noe godt samliv dessverre.
Stoor stoor klem<3
Jeg klarer ikke å forestille meg hvordan det føles.
 
<3 nei det er ikke noe godt.. :( noe er definitivt ødelagt.. kan sitte se på ham og kjenner han ikke igjen. Tror han er typen som kan ha ett forhold på si over lenger tid. Hadde faktisk vært bedre om han hadde 50 jenter på brukeren og ikke bare 1, en spesiell jente. Kun for henne. Nå har han skjult dette i over 3 uker.. noe av det som også plager meg er at jeg merket at noe var galt! Jeg spurte til og med rett ut, " er det noe som plager deg?".. han ville ikke ha sex som før med meg, ville ikke røre meg, var frekk og sur hele dagen og la all skyld over på meg. Jeg skjønte at det var noe, men kunne ikke sette fingeren på det.. da jeg fant det ut prøvde han også å bli sint og lyve det unna først. Finner jeg ut en gang til de har snakket så er det slutt. Hun sa også at hun har kjæreste, så da skal jeg finne ut hva han heter å fortelle det.. også skal jeg være påpasselig, om han begynner med samme oppførsel som før blir jeg og å forstå at nå er det igang igjen.
 
Tror vi jenter merker raskt når noe ikke stemmer. Og som regel burde vi kanskje følge magefølelsen :eek:
 
Hvordan går det med deg trådstarter? ❤️
 
Uff dette fikk jeg vondt av å lese! Har ingen tips og råd,vet at det ikke hjelper,men jeg hadde tatt igjen med samme mynt! Med bestekompisen hans!!!
 
Uff dette fikk jeg vondt av å lese! Har ingen tips og råd,vet at det ikke hjelper,men jeg hadde tatt igjen med samme mynt! Med bestekompisen hans!!!
jeg må spørre hvorfor skal hun synke til hans nivå? når "the highway" er å la han drive med det han ønsker og hun bare forlate han? så får han bare rulle rundt i dritten...
 
jeg må spørre hvorfor skal hun synke til hans nivå? når "the highway" er å la han drive med det han ønsker og hun bare forlate han? så får han bare rulle rundt i dritten...

Jeg sier ikke at hun skal være utro. Men i følge kjæresten hennes så er det jo bare vennskapelig? Da kan jo hun betro seg og være vennskapelig med en annen gutt? Være helt åpen om det. Sa det hjelper sikkert ikke,men det hadde jeg gjort:) og dessuten svir det nok i hjertet på typen hvis hun hadde pratet med en annen :)
 
Sniker, eksen var akkurat lik.. kvitta meg med mannen :) viste seg å være desperat etter andres hudkontakt
 
jeg må spørre hvorfor skal hun synke til hans nivå? når "the highway" er å la han drive med det han ønsker og hun bare forlate han? så får han bare rulle rundt i dritten...

Signerer. Ser hun på det han har gjort som utroskap så vil jo hun være utro med å gjøre det samme.
Da er det bedre å spørre han hva han hadde følt hvis det hadde vært omvendt!
 
Back
Topp