utro samboer

Sigrid

Andre møte med forumet
Vet ikke hva jeg skal gjøre. Samboer har gått bak ryggen min og opprettet ny snapchat bruker, der han kun har hatt en ex kjæreste som venn. de har snakket sammen i over 3 uker, hver gang jeg ikke er tilstede. Han har løyet meg rett opp i ansiktet flere ganger. Han mente hun tok kontakt med ham, så ringte jeg henne og hun sa at min samboer var den som kontaktet henne først... De møtte hverandre på en konsert første gang for 3 uker siden og var etter det de startet ta opp kontakten. Er redd hun har vært her på besøk mens jeg har vært borte, og at de har gjort noe. Er helt knust! gravid og rådvill. Han mener de kun har hatt vennskaplige samtaler, og for meg høres det for godt ut til å være sant. Hva tenker dere? er jeg naiv?? ...
 
jeg vet at dette kan være vanskelig å høre.
MEN lytt til magefølelsen din.
Og snakk med xn hans og han samtidig.
 
Du er absolutt ikke naiv!! Var med på noe lignende forrige graviditet, heldigvis var det bare bygdeslarv- men jeg pakket bagen..
 
Har man ikke noe å skjule så skjuler man det ikke.. Jeg ville nok tatt det som ett faresignal om det hadde skjedd meg. Går man så langt for å ha kontakt med noen i skjul, savner man nok personen veldig/ kan ha følelser fortsatt:/ hadde jeg trodd da.

Men skal være sagt at det er noen som har vært kjærester og samtidig bestevenner, og som kun finner god støtte i den andre i ettertid. Bestevennen min er bestevenn med eksen sin, og de er der alltid for hverandre selv med nye innblandet i livet deres. Og de har ingen følelser for hverandre lenger
 
Ja de har ingen grunn til å prate med hverandre. De er ikke venner å har aldri vært det i ettertid.. helt latterlig de skulle begynne ha kontakt nå. Er faktisk så lyn forbannet som jeg aldri har vært før.. føler meg for godtroende som velger håpe på at han faktisk snakker sant om at det ikke har skjedd noe.. tror kanskje at det ville gjort det om det hadde fått pågått noe lengre, innerst inne VET jeg at han må ha hatt ett motiv bak dette. Feks for å få sex, eller fordi han er forelsket. Jeg har hvertfall sagt at ser jeg de har kontakt etter dette tar jeg med meg ungene å flytter.
 
Ja de har ingen grunn til å prate med hverandre. De er ikke venner å har aldri vært det i ettertid.. helt latterlig de skulle begynne ha kontakt nå. Er faktisk så lyn forbannet som jeg aldri har vært før.. føler meg for godtroende som velger håpe på at han faktisk snakker sant om at det ikke har skjedd noe.. tror kanskje at det ville gjort det om det hadde fått pågått noe lengre, innerst inne VET jeg at han må ha hatt ett motiv bak dette. Feks for å få sex, eller fordi han er forelsket. Jeg har hvertfall sagt at ser jeg de har kontakt etter dette tar jeg med meg ungene å flytter.
Tror det er veldig viktig at dere setter dere ned og prater skikkelig ut om dette. Det er synd hvis det skal gå så langt at du flytter..
 
Huff, for en trist og vanskelig situasjon.
Men når det er i skjul med en ny og hemmelig snapchatbruker så hadde jeg også følt meg sviktet.

Jeg har sporadisk kontakt med eksen min jeg og. Men det vet samboern. Det er ikke hemmelig.

Ta deg tid til å tenke deg om. Klarer du å legge bort dette og fortsette livet med han. For skal dere fortsette å leve sammen så kan ikke dette ligge å gnage i bakgrunnen.
 
Ja de har ingen grunn til å prate med hverandre. De er ikke venner å har aldri vært det i ettertid.. helt latterlig de skulle begynne ha kontakt nå. Er faktisk så lyn forbannet som jeg aldri har vært før.. føler meg for godtroende som velger håpe på at han faktisk snakker sant om at det ikke har skjedd noe.. tror kanskje at det ville gjort det om det hadde fått pågått noe lengre, innerst inne VET jeg at han må ha hatt ett motiv bak dette. Feks for å få sex, eller fordi han er forelsket. Jeg har hvertfall sagt at ser jeg de har kontakt etter dette tar jeg med meg ungene å flytter.
Har opplevd svik før.. Kjenner d fort igjen.. Men.. D som er et stort spm her er hvorfor har han laget ny bruker på snap? Hvorfor skjule d for deg? Var han redd for at du skulle bli sur hvis han plutselig hadde begynt å snakke med henne igjen?

Visste eksen at dere er ilag? Exen hans kan vel ikke være så naiv, d fins facebook der hun lett kunne sett om han var sammen med noen?!
 
Hun vet jeg er gravid og at vi bor ilag..falsk dame...hun har visst dette helt siden de møttes på konserten.
 
Hun prøvde seg på han for ett år siden også.. men da fortalte han meg det å flirte av det hele. Da visste hun også vi var sammen.
 
Hva mer sier han selv? Hvordan forklarer han den nye snapchatbrukeren?
Skjønner han hvor såret du er?
 
Jeg kjenner alle pigger kommer ut og blir skikkelig forbanna på han. For en tosk. Enn om han kunne vist deg litt mer omsorg og omtanke nå som du er gravid. Han skal bli far!
 
Huff, helt forferdelig situasjon! Vanskelig å vite hva man skal tro, men er jo ullent at han har opprettet ny snapchatprofil kun med henne!! Men jeg ville som de sier prøvd å få frem alle fakta og la det fordøyes litt før noen drastiske steg. Jeg og mine hormoner vurderte i dagesvis å kaste sambo på dør pga at han var for sein og lat med husoppgavene.
Vet ikke om dere har barn fra før, men har merket på min sambo at han har hatt en liten prosess for seg selv der han har vært mer tilbaketrukken. Kanskje din sambo har hatt en liten personlig krise der han har hatt behov for oppmerksomhet og da har tatt i mot oppmerksomheten han visste han ville få fra eksen? Uten at han har gått så langt og fysisk gjort noe? Få fakta, ta tiden du trenger før du tar avgjørelser. Men herregud hvor unødvendig å måtte gjennom slikt nå! Sender gode, lange klemmer!
 
Dette er ingen god situasjon å havne i. Jeg var selv sammen med en som gjorde liknende ting bak min rygg, og i lengden fungerte det ikke. Han hadde faktisk en ekstra telefon han, som han kalte jobbtelefon. Det var altså ikke en jobbtelefon. Men uansett, så tenker jeg at hvis han har behov for å skjule denne snapchatten, så er det jo en grunn til det. Og ut ifra hva du skriver, så høres det jo litt suspekt ut. Jeg synes dere skal prate sammen om dette, og forsøke å finne ut hva som er greia. Går du frem litt rolig, kan det være han sier mer enn om du prater med alle følelsene. Det er ikke lett, men det kan gi deg mer svar. Er han en som kan være slu? Eller er han egentlig en du vanligvis kan stole på?
 
Enten det er uskyldig kontakt eller om det faktisk er noe på gang, så er det innmari dårlig gjort av samboeren din å sette dere i en slik situasjon nå! Du som blivende mor er ekstra sårbar, og det kan det også hende at samboeren din er - på sitt vis. Vet ikke om barna du nevner er felles eller om det er dine? Om det er hans første barn dere venter så føler han kanskje litt på følelsen av at nå blir livet aldri som før, at han blir veldig bundet på en måte. Men om dere har felles barn fra før så er det bare idioti, for han vet hva det går i.

Uansett når det er barn inne i bildet, så er det viktig og virkelig finne ut hva som er sant og ikke, særlig hvis du ikke har opplevd ham som en som lyver og går bak ryggen din fra før av. Man skal ikke godta alt og være godtroende "for barnas skyld", men det er viktig at et eventuelt brudd og flytting er absolutt siste utvei. Kanskje kan dere få hjelp hos en familieterapeut eller lignende?
 
Når han faktisk har en ny Snapchat for å snakke kun med henne.. Da blir jeg søren meg skeptisk her... Det er jo noe han skjuler.
 
Man skal ikke godta alt og være godtroende "for barnas skyld", men det er viktig at et eventuelt brudd og flytting er absolutt siste utvei. Kanskje kan dere få hjelp hos en familieterapeut eller lignende?


Signerer! Ikke godta og hold sammen for barnas skyld.
Mine foreldre burde ha skilt seg flere år før de endelig gjorde det. Forskjellen var som natt og dag.
Det er ikke bra for barna å ha foreldre som er sammen for barnas skyld og ikke sin egen.
Familieterapaut er vel noe man kan få gratis gjennom familievernkontoret eller noe sånt.
Er han villig til å satse på deg, forholdet og familien så må han godta å bli med dit.
 
Takk for svar.. Jeg er helt på bærtur. i det ene øyeblikket er alt bra, i neste klikker jeg, også gråter jeg.. jeg vil vite ALT men når jeg får svar på det blir jeg sint.. Føler meg veldig forrådt!! Trodde serriøst ALDRI han ville gjort noe sånt. er i sjokk tror jeg.. Har mareritt på nettene, og er tungt at den personen nærmest meg har gått bak min rygg. han betyr så mye for meg.. Er så livredd dette skal fortsette bak ryggen min , IGJEN. er redd for å bli lurt, føle meg ydmyket etc..
 
og henne er jeg forbannet på!! enda hun VET vi er en familie.. hun er 18!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gud bedre meg
 
Jeg hadde nektet han å fortsette med dette. Om han ikke vil høre på deg hadde jeg fått mine tanker. Og hadde ikke årket å være med han lengre. Jeg er såååååå i mot slike ting! Få han til å slutte.
 
Back
Topp