Utro menn!!

Jani

Glad i forumet
http://www.nesteklikk.no/20060111/78514.html

Ja, ja, jenter. Hva sier dere til denne straffen for utro menn?? Stakkars mann[&:] Litt i det sterkeste laget mener nå jeg, men jeg hadde ihvertfall aldri tilgitt utroskap, finnes ikke noen unnskyldning på sånt.......

Satt å leste det i stad.. Sykt kvinnfolk!!!
Hadde sambo vært utro,hadde jeg ikke giddet å bruke krefter på å gjøre noe slik iallfall.. Heller rett på huet ut!! Ikke noe jeg tilgir iallfall!!

Forstår ikke de som klarer å tilgi sånt.....[&:] Blir så forbannet hver gang jeg hører om folk som tilgir utroskap[:@] Den som er utro kan jo umulig elske den de er utro mot, for da hadde de jo ikke vært utro i utgangspunktet....[>:]

Nemlig!! Blir temmelig provosert av folk som tilgir slike ting! Har selv opplevd det.. Han jeg var sammen med før var utro,ikke bare en gang heller! Og han drev også på med skitne ting på nettet. Kom i kontakt med jenter,letet etter sexpartner på chatte-kanaler,sendte mld de på tlf,osv. Helt syk!! Etter det kan du trygt si at jeg har hatt vanskelig med å stole på mannfolk...[&o]

Mener både damer og menn! Uansett hvem!
Utroskap er helt utilgivelig! Det er så forbanna respektløst!! Elsker man noen,så holder man seg til det forholdet man har,og flyr ikke rundt omkring!
Det er motbydelig,spør du meg...!
Syns ikke personen fortjener en ny sjanse om h*n har vært utro,jeg! Det er nå min mening!

ORIGINAL: Trine85

Mener både damer og menn! Uansett hvem!
Utroskap er helt utilgivelig! Det er så forbanna respektløst!! Elsker man noen,så holder man seg til det forholdet man har,og flyr ikke rundt omkring!
Det er motbydelig,spør du meg...!
Syns ikke personen fortjener en ny sjanse om h*n har vært utro,jeg! Det er nå min mening!

Signerer den!!

Oi..det var kanskje litt voldsomt da [:o]

Utroskap er nå herk... Kan ikke forsstå folk som med "god" samvittighet er utro igjen og igjen og igejn, for dem finnes det mange av.. Jeg hadde aldri tolerert eller kommet til å tilgitt utroskap, selv om jeg var aldri så glad han. Har de først vært utro en gang så er sjansen stor for at de vil være det igjen, å det svir nok sikkert mer for hver gang skulle jeg tro... Nei....utroskap er ikke akseptabelt, og syns ikke noe særlig om dem som har det som "hobby".
Dette er nå min mening da..

Utroskap aksepterer jeg ikke, men det var kanskje litt drøyt det der[8|]

Å hive mannen på hode og ræva ut hadde nok vært bedre. Tror ikke jeg ville gjort noe som førte til at jeg skulle sitte i fengsel for hans utroskap...

Utroskap skal man ikke bare ikke tolerere, hvis en man ikke kan respektere deg så pass mye at han ikke er utro er han ikke noe å samle på.
Spørsmålet i denne saken er vel heller om man er villig til å sitte i fengsel for å heven utroskapet.

Back
Topp