utro mannfolk! LANGT!

Jeg har vært i samme suppa selv:...
Jeg lover deg det kommer bedre tider i vente, om du bare kommer deg unna.
Jeg vet det er tøft, men dette er du verd så inderlig mye mer enn!
tenk på deg og lille.
Dritt i dritten og kom deg unna.
du kommer til å finne bedre kar, og da vil du se tilbake og tenke, fy faen, at jeg ikke dro før. 

Jeg blir sinna på dine vegne. at det går ann å være så jævlig! Virkelig en kuk uten hjerne det der! 
Håper det ordner seg for deg og lille. Sender bare over en klem, og håper fornuften kommer og tar deg med vekk fra rotet! Du er absolutt verd mer enn han der! Det håper jeg du ser!
 
blir helt kvalm av han på dine vegner... kast han på dør, du fortjener 100 000 ganger bedre en dette altså. Få heller et godt sammarbeid og besøksordninger rundt ungen deres, men dette skal du ikke finne deg i.


og hiver du han ut så kanskje han inser hvor dum han er, men jeg ville ikke tilgitt han og latt han komme tilbake så raskt, jeg hadde krevd full innsyn i både mail, meldinger, facebook ol og drikke kunne han bare glemt noen år vist utroskap er resultatet
 
Tenker på deg og håper det går bra med deg!

Håper du får styrke til å konfrontere han med dette og fortelle at han IKKE kan behandle deg på denne måten!!!
 
Een sånn oppførsel fortjener du IKKE!!!!
Jeg hadde aldri tolerert det!! Tenk å være så utspekulert at han ringer og melder med henne når du er i samme hus/seng..! OMG!
Nei, du har det noe myyyye bedre uten han!!'
Og hvordan ska du klare å stole på han igjen??

Sender deg en stooor klem :)
 
Herregud är det möjligt. Endel mannfolk är det bara att kassere. Få han bort från livet ditt. Det är kanske inte enkelt när man har barn, men då är det bättre och hver för sig och hoppas på att han tar ansvar.
 
oi, tusen takk for svar jenter <3 det betyr mye for meg...
jeg føler jeg svever litt i en boble... jeg stoler ikke på han å jeg "håper" nesten at jeg skal finne en ny mld eller noe så jeg kan bli ferdi med dette... jeg vet jo at om han fortsatt skriver til henne så sletter han vel alle bevis.... :( takk for støtten, jeg vet ikke enda hva jeg gjør... tiden går å hos han blir det glemt.....
 
hei, fant ikke ut hvordan man lager ny tråd, så skriver bare her :p er det sant at på en Iphone kan man få opp logger både på anrop og meldinger lang tid tilbake, selv om det er slettet? hvis det, hvordan gjør man dette?

:)
 
Har aldri hørt om noen som har gjort det, så tror ikke det går ann utenom og gå via politiet/teleoperatør. Hvordan går det med deg? har du komt deg unna? utroskap er aldri greit  sender deg en klem
 
ok.. takk for svar.. nei, sitter her enda.. ting er veldi vanskelige, men det er ikke lett å forlate en person som har vært en del av livet i så mange år og som man har barn sammen med...
 


mamma i 2010 skrev:
ok.. takk for svar.. nei, sitter her enda.. ting er veldi vanskelige, men det er ikke lett å forlate en person som har vært en del av livet i så mange år og som man har barn sammen med...



Mener du virkelig at du ikke fortjener mer enn det her? Har du så lite selvverd? Beklager at jeg er direkte, men... Forlat han, han kommer aldri til å bli en bedre mann på det planet. En ting er å være utro, drite seg ut og angre, for så å ikke gjøre det igjen. Men han lyver deg jo midt i trynet opp til flere ganger, og sånne folk endrer seg ikke. Uten tillit, har dere ingenting. Han er faren din ditt/dine barn, men det kan han være selv om dere ikke er sammen og! Føler veldig med deg, og kjenner jeg blir så sint på sånne folk som han - uten ærlighet, hva har dere da!?

(kom tilfeldigvis over tråden.. måtte bare skrive..)
 
Jeg skjønner deg jeg, at du syntes det er vanskelig. Vet helt ærlig ikke om jeg hadde klart det selv! Parterapi??
 
ok! nok er nok... gi ham nummeret mitt, saa skal jeg sòrge for at du faar en ny bekreftelse...han gaar rett i felle, tro du meg..om det er det du trenger for aa komme deg pokkers bort!
 
fella..
 
Back
Topp