utro mannfolk! LANGT!

mamma i 2010 & 2013

Glad i forumet
hei jenter jeg skreiv jo til dere for lenge siden at typen hadde vært itro, men påsto han ikke husket noe dagen etter...
han beklaget seg på det dypeste, det var bare meg  for han, han skulle aldri gjøre det igjen.. han har kjøpt blomster og armband til meg og alt mulig... men to ganger har jeg oppdaget meldinger og at han har ringt henne etter dette, og lagret nr hennes som noe annet for at jeg ikke skal få mistanker... siste gangen hadde vi besøk, noen som skulle sove hos oss og noen som var dratt hjem... da vi alle utenom han hadde lagt oss skulle jeg bare ned å skjekke noe, da han satt i  tlf, kikket på meg å sa jeg ringer deg opp igjen.. siden jeg ikke gikk opp igjen skulle han heller bare skrive en mld... han sa det var fetteren hans som også hadde vært os oss som maste om han kunne komme til byen, jeg sa nei det var for sent.vi gikk å la oss å han skrev meldinger, jeg bøyde meg bort for å se hva fetteren skrev.. da snudde han vekk tlf så jeg ikke skulle se, så kunne jeg se at han slettet mld, skrudde mobilen på lydløs å la den fra seg før han sovnet. da han sov tok jeg tlf han da hadde han fått svar     :ja, ok,:) jeg skjønner det, jeg sier ifra imorgen når jeg vet når de går og om de eventuelt kommer tilbake, tror jeg har huset for meg selv imorgen ;)

han kunne heller slått meg! det hadde vært bedre. det var også hun han hadde snakket med i mobilen.. han hadde lagret henne som noe annet for at jeg ikke skulle merke noe...
han er blitt så flink å lyge at han selv tror på det..
siden han hadde vært så full da han hadde vært med henne at han ikke kunne huske om han hadde hatt sex med henne tok jeg en tur til legen, jeg tenkte har han vært så full har han iallfall ikke husket å bruke noe hvis de har hatt sex.. hos legen fikk jeg bekrefte at jeg hadde klamydia! verden raste sammen..
han fikk så dårlig samvittighet, han viste ikke at det var så gale å bla bla bla...  han maser om sex å blir sur når jeg avviser han... jeg blir kvalm bare ved tanken! der har han ødelagt alt, jeg har ikke lenger noe behov for sex i det heletatt, det er blitt noe skittent og stygt for meg... det iriterer meg at han ikke tar dette mer alvorlig enn han gjør..

sorry jenter for et langt sytebrev, jeg bare måtte....
 
Tidenes møkkamann!! :o(
Håper virkelig for din skyld at det er takk og farvel til denne mannen!
Makan til oppførsel fortjener du IKKE!!
Uff...kjenner jeg ble kraftig provosert! Hva får en fyr til å behandle et annet menneske på denne måten?!
Masse lykke til! Du klarer deg fiiiint uten en slik drittsekk!
Stor klem fra meg...
 
Dette er IKKE en bra mann.Føler med deg!
Klem
 
Nei fy faen altså! For en drittsekk! Sorry at jeg sier det altså, men blir sint når jeg leser sånt!
Hadde jeg vert deg, hadde jeg forlatt han. Kanskje ikke det enkleste når man har barn sammen, men du kan jo ikke leve slik!!
 
møkka mann! en gang kan være tilgivelig men dette er bare ikke akseptabelt! vet du er i en vanskelig situasjon for dere har jo barn sammen, men å leve slikt hadde ikke æ klart!

håper virkelig det ordner seg for deg! klem
 
Uff dette hørtes ikke bra ut. Personlig hadde jeg ikke orket å bli i ett sånt forhold der tillitten er helt fraværende.. håper du finner ut av ting og har noen som du kan støtte deg i tiden fremover :) God klem fra meg
 
RonjaR skrev:
Tidenes møkkamann!! :o(
Håper virkelig for din skyld at det er takk og farvel til denne mannen!
Makan til oppførsel fortjener du IKKE!!
Uff...kjenner jeg ble kraftig provosert! Hva får en fyr til å behandle et annet menneske på denne måten?!
Masse lykke til! Du klarer deg fiiiint uten en slik drittsekk!
Stor klem fra meg...

Sign. stor klem.

 
Her trur eg du sjølv må ta ansvar for deg og den lille, og gjere det som e best for deg! Hadde det vore meg, hadde eg pakka tingene mine og reist! Ingen tvil! Sjølv om det hadde vore vondt og vanskelig, så måtte det til, Ingen barn har godt av å vokse opp i eit sånt forhold heller... Ikkje for å dømme deg altså, vil gi deg all støtte eg kan!!

Lykke til , og håpe for din og bebisen sin skyld at de får ein ny start for deko sjølve!
 
HelloKittyen skrev:
Her trur eg du sjølv må ta ansvar for deg og den lille, og gjere det som e best for deg! Hadde det vore meg, hadde eg pakka tingene mine og reist! Ingen tvil! Sjølv om det hadde vore vondt og vanskelig, så måtte det til, Ingen barn har godt av å vokse opp i eit sånt forhold heller... Ikkje for å dømme deg altså, vil gi deg all støtte eg kan!!

Lykke til , og håpe for din og bebisen sin skyld at de får ein ny start for deko sjølve!


Sign og sender deg en stor klem!
 
Det tar ett sekund å bryte tilliten og det tar år å bygge den opp! 


jeg liker ikke å si hva andre skal gjøre, men JEG kunne ALDRI levd med det der, det er det største sviket man kan settes ut for synes jeg, å det er barn i bildet...!!

Drittmann! Håper du kan få det bra på ett vis!:)
 
RonjaR skrev:
Tidenes møkkamann!! :o(
Håper virkelig for din skyld at det er takk og farvel til denne mannen!
Makan til oppførsel fortjener du IKKE!!
Uff...kjenner jeg ble kraftig provosert! Hva får en fyr til å behandle et annet menneske på denne måten?!
Masse lykke til! Du klarer deg fiiiint uten en slik drittsekk!
Stor klem fra meg...



 
Du, hva skal du gjøre nå? Du skriver ingenting om det. Du forstår nå at han ikke er til å stole på, ikke sant? Han vil nok ha i pose og sekk.
Jeg antar du skal konfrontere med han? du kan jo ikke fortsette i dette forholdet kjære deg uansett hvor beintøft det blir å være alenemor. Men in the lung run er nok dette det beste..
Men så tenker jeg videre, han fikk klamydia av henne, så det må jo bety at hun driver med andre mens hun driver med han??!!!  og har han gitt henne beskjed sånn at hun får komet seg til legen?  Forstår deg veldig godt at du føler at sex er skittent ja etter en slik opplevelse.


Føler så med deg og gir deg en goooood klem.
 
Liliea skrev:
Dette er IKKE en bra mann.Føler med deg!
Klem



 
jeg kan ikke annet enn og si : BLI KVITT MANNEN emoticon
og visst du tenker på om det er bra for barnet at dere skiller lag, så vil jeg si at det er hvertfall hvertfall HVERTFALL ikke bra for barnet og vokse opp med foreldre som egentlig ikke har det noe greit (for det kan jo umulig være greit når mannen er utro X antall ganger) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 
RonjaR skrev:
Tidenes møkkamann!! :o(
Håper virkelig for din skyld at det er takk og farvel til denne mannen!
Makan til oppførsel fortjener du IKKE!!
Uff...kjenner jeg ble kraftig provosert! Hva får en fyr til å behandle et annet menneske på denne måten?!
Masse lykke til! Du klarer deg fiiiint uten en slik drittsekk!
Stor klem fra meg...

Signerer og sender deg mange gode klemmer emoticon
 

Fysj a meg for et ekkelt mannfolk! Det der kan du jo ærlig talt ikke finne deg i.. Klart du synes sex er skittent nå, det der går bare ikke ann!! I tillegg har dere en liten baby på slep, hva i alle er det han bruker hue til?? Ikke det at det virker som om det finnes så veldig mye bak panna på denna gubben, men.. Sorry, det er ikke meningen å såre deg eller noen ting ved å si det jeg sier, men sånne menn har jeg NULL respekt for! NADA!

Håper du finner fort ut hva du skal gjøre.. Du kan jo ikke leve under disse omstendighetene, kjære kjære deg! Han behandler deg som dritten under skoa sine, og det er ikke akseptabelt på noen punkter i et forhold.. Jeg ville gjort som de fleste over, pakka sakene og dratt.. Sett deg og babyen din foran, gjør det godt for dere.. Babyen har heller ikke godt av å leve med en ulykkelig forelder, og det er det klart du blir i dette tilfellet!

Ønsker deg masse lykke til, og sender en stor god klem! :o)

 
RonjaR skrev:
Tidenes møkkamann!! :o(
Håper virkelig for din skyld at det er takk og farvel til denne mannen!
Makan til oppførsel fortjener du IKKE!!
Uff...kjenner jeg ble kraftig provosert! Hva får en fyr til å behandle et annet menneske på denne måten?!
Masse lykke til! Du klarer deg fiiiint uten en slik drittsekk!
Stor klem fra meg...

Signerer denne! Fryktlig leit at d er sånn!

 
ojsann..her kommer det mange tanker opp i hodet mitt.. først tenker jeg at det er lett å sitte her å si hva man selv hadde gjort, noe man egentlig ikke vet før man sitter i situasjonen selv..skal derfor ikke si noe om hva jeg vill gjort, for det vet jeg ikke.. MEN.. er du sikker på at det bare er klamydia hun/han/du har fått på kjøpet her? sjekk deg for de andre ekle greiene og du.. for en tankeløs snopp han er..han risikerer faktisk å kunne smitte mamman til babyen sin samt babyen sin med feks hiv... det er alvor dette her...  er det viktigerte å feie over ei billig høne enn å tenke på lille livet til babyen sin....ja, da syns jeg ikke man fortjener å glede seg over et nydelig lite babyfjes som ser beundrende og full av kjærlighet på deg hver morgen....heller ikke en kone som bryr seg... faan hell..blir så sinna.. åssen er det med deg og lille nå!
 
ojsann..her kommer det mange tanker opp i hodet mitt.. først tenker jeg at det er lett å sitte her å si hva man selv hadde gjort, noe man egentlig ikke vet før man sitter i situasjonen selv..skal derfor ikke si noe om hva jeg vill gjort, for det vet jeg ikke.. MEN.. er du sikker på at det bare er klamydia hun/han/du har fått på kjøpet her? sjekk deg for de andre ekle greiene og du.. for en tankeløs snopp han er..han risikerer faktisk å kunne smitte mamman til babyen sin samt babyen sin med feks hiv... det er alvor dette her...  er det viktigerte å feie over ei billig høne enn å tenke på lille livet til babyen sin....ja, da syns jeg ikke man fortjener å glede seg over et nydelig lite babyfjes som ser beundrende og full av kjærlighet på deg hver morgen....heller ikke en kone som bryr seg... faan hell..blir så sinna.. åssen er det med deg og lille nå!
 
Back
Topp