Utregning av foreldrepermisjon

Hmm, arbeidsgiver sa ikke noe av dette til meg. Jobber i privat bedrift, så de er mer fleksible der… Men jeg planlegger ikke det nei :)
Arbeidsgiver kan godt innvilge det likevel. Men loven gir deg kun KRAV på det når man ikke har hatt delvis permisjon (delvis jobb, delvis permisjon). Dessuten viktig mtp. Sykepenger. Man har ikke da samme rettigheter som man ellers ville hatt. Hvis du uansett ikke skal ha ulønnet betyr det jo ikke noe for din del
 
Jeg har fått lønnsøkning som tilbakebetales fra mai, men ikke før i november. Lurer på om foreldrepengene beregnes på dette grunnlaget eller ikke. Noen som vet?
 
Jeg har fått lønnsøkning som tilbakebetales fra mai, men ikke før i november. Lurer på om foreldrepengene beregnes på dette grunnlaget eller ikke. Noen som vet?
Skal ikke være noe problem. Har alltid fått mine lønnsøkninger utbetalt i permisjon. Hvis NAV utbetaler så be arbeidsgiver sende inn ny oppdatert inntektsmelding. Av NAV får du ikke mer enn 6G da. Hvis du blir utbetalt fra arbeidsgiveren din er det jo ingen sak. Da søker de bare refusjon fra NAV.
 
Back
Topp