Utredning..

x1x*Kat*

Forelsket i forumet
Jeg har akkurat mistet for 2. gang...har mast helt fra jeg mistet 1.gangen om utredning, men det kunne jeg visst ikke få før jeg hadde mistet 3 ganger! Men idag spurte legen min om jeg ville ta sjangsen og prøve igjen eller få utredning...og jeg vil selvfølgelig ha utredning! Men hva skjer egentlig på en utredning? Jeg er så redd for at de finner noe galt og at jeg aldri kan få barn...hjelp![&:]

Håper noen kan svare deg.

Heldig som får etter "bare" å ha mista to ganger[:)] Er så mange som må mase og krangle seg til utredning..
Selv fikk jeg ikke før etter å ha mista gang nr 4.

Det som ble gjort var UL, diverse blod og genprøver, sædprøve + samtale.

Men husk at det er bare i 50 % av tilfellene de finner noen feil, mange ganger finner de ingenting og man må bare fortsette og prøve til det en gang klaffer[:)]
På meg fannt de ut at jeg har noe som heter antifosfolipidsyndrom, og blir nå behandlet med ti dobbel dose av folat, albyl e og fragminsprøyter. Dette skal jeg bruke hver dag til uke 36 tror jeg..

Lykke til, håper spiren sitter neste gang[:)]

Tusen takk for svar![:)] Vet jeg er heldig som fikk utredning etter 2 ganger....alle har sagt nei, men fastlegen min sa endelig ja igår...etter mye tårer og bekymringer fra min side.
Håper de ikke finner noe galt, elller at de kan gjøre noe med det som er galt....er så redd for at de skal finne noe galt som de ikke kan gjøre noe med![&o]

Back
Topp