Utredning...

Lillemy91~

Forelsket i forumet
Nå er vi begynt med utredning, vi har begge kontaktet fastlege, sambo venter på innkallelse for å levere sædprøve, og jeg har tatt blodprøver, og venter på innkallelse til gyn. fikk svar på blodprøvene som viste at to av hormonene er for lave, men legen ville ikke si om det var korrekte opplysninger, eller om prøvene ble tatt feil tid i syklus. er sååå utålmodig! vil bare komme meg til gyn som kan fortelle meg mer! er veldig spent på hva den innvendige UL vil vise også, da jeg har mistanker om cyste(r).
skulle gjerne gått privat, men har ikke mulighet til det her vi bor. tiden står stille og tankene vandrer konstant rundt hva som kan være i veien, om noe er i veien osv. først gruet jeg meg til dette, men nå vil jeg bare ha et SVAR :)
måtte bare få det ut! flere som er under utredning? 
 
Er ikke under utredning, men ville bare ønske deg lykke til :)
 
Når det gjelder blodprøvene så kan du ta flere blodprøver utover i syklusen for å se om hormonene endrer seg. Jeg forstår godt at dere ønsker svar.. Selv prøvde vi i 16 mnd eller noe før vi ble gravid på egenhånd. Da fant de heller ingenting galt med noen av oss. Tok blodprøver, ul og sædprøve. 
Flott at dere nå blir fulgt opp :) Masse lykke til. 
 

Skal til legen min til fredag og spørre litt, mulig han vil ta blodprøve. Innvendig UL fikk jeg dagen før jeg fikk kjemisk abort, og da sa hun at alt så fint ut og som det skulle. Så trenger nok ikke en slik undersøkelse en gang til. Men slimhinnene ser de jo ikke, om de er i ubalanse. Det kan vist homeopat hjelpe til med..

Så er det om han foreslår å levere prøve av svømmerne for å få de også testet. 

Men det tar på å gå å vente, skulle ønske jeg var som sambo. Rolig og avslappet holdning til det hele

 
Ja det tar på!
sambo er også rolig og avslappet, virker ikke som han ofrer det en eneste tanke, annet enn at han gleder seg til å bli pappa! blir frustrert, er da vanlig å bli bekymret og stressa når det har gått 1 år??
mannfolk.... :p
 
Jeg er nesten ferdig med utredning, litt usikker på hva mer de vil jeg skal gjøre, men har time på sykehuset neste torsdag, så får bare smøre meg med tålmodighet.. Den som bare hadde det :/ Lykke til! :)
 
Vi har vært prøvere siden mai -11, og jeg skal til fastlegen min nå førstkommende tirsdag, håper på henvisning videre. Jeg tok en blodprøve for å sjekke hormonbalansen i mars, men legesekretæren har aldri klart å gi meg noe klart svar på disse, så jeg håper på noe bedre tilbakemld fra legen. Blodprøven skulle dog taes tidligst fem dager før menstruasjon, og den mnd kom den 12 dager for sent (den er fremdeles noe uregelmessig), regner med dette har litt å si for utfallet.

Lykke til:)
 
Masse lykke til Ingvill_n, du må fortelle hvordan det går :)
 
Back
Topp