Utredning, sædprøver osv.

I feel you! :banghead:
Hadde det samme problemet helt frem til gyn fikk prøvesvarene på sædprøven til sambo. når denne var fin, kunne han konkludere med at det var jeg som var problemet.

Tok en drøss med prøver, (husker ikke alle i farten, er på jobb). og gu viste lavt eggreservoar, regnet ut antall dager til EL og kom til GU dagen før for å se om egget var modent, og om det ville sleppe. ene gangen gjorde det det, tok i tillegg prøve på dag 21 som bekreftet at eggløsning hadde skjedd, men andre gangen kunnr han ikke finne noe! veldig rart:bored:... gyn ville at jeg skulle starte opp på hormoner for å få igang eggløsning, men siden jeg nå bare har 7 mnd til jeg er ferdig på sykepleiestudiene, ville jeg vente slik at det var i boks å heller prøve på egenhånd og slappe av.


Krysser fingrene for deg og at du blir hørt. du har krav på det, så slå i bordet å si at nå vil du utredes 100 % og at hun må ta deg på alvor. det er utrolig tungt å gå rundt uvitende.

Greit å vente til etter sædprøven, men dårlig at hun ikke gidder mer etterpå. Jeg kan dessverre ikke gå dit og kreve, for.. Hun skulle visst ikke ha mer enn den ene timen med meg.. :/
 
Greit å vente til etter sædprøven, men dårlig at hun ikke gidder mer etterpå. Jeg kan dessverre ikke gå dit og kreve, for.. Hun skulle visst ikke ha mer enn den ene timen med meg.. :/
Da hadde jeg faktisk byttet gynekolog. man bør bli tatt på alvor.

Håper det ordner seg for deg. slikt er fælt! lykke til ♡
 
Da hadde jeg faktisk byttet gynekolog. man bør bli tatt på alvor.

Håper det ordner seg for deg. slikt er fælt! lykke til ♡

Usikker på om det finnes flere gynekologer her. Dette er i det offentlige, og det nytter liksom ikke å spørre om å bytte om gyn sier seg "ferdig" med meg..
Men har bestilt time hos privat, i Trondheim. Mange timers reise, men.. Får stå til..
Takk ♡
 
Usikker på om det finnes flere gynekologer her. Dette er i det offentlige, og det nytter liksom ikke å spørre om å bytte om gyn sier seg "ferdig" med meg..
Men har bestilt time hos privat, i Trondheim. Mange timers reise, men.. Får stå til..
Takk ♡

Huffda. ja jeg har gyn som er privat, men som kan vise til det offentlige når det gjelder videte utredning. Selv om det er et stykke for deg å reise så blir det nok mye bedre dersom den nye gyn tar deg litt mer seriøs. Bare å starte med å forklare hvordan du følte den forrige behandlet deg.

Krysser fingrene for deg! ♡♡
 
Huffda. ja jeg har gyn som er privat, men som kan vise til det offentlige når det gjelder videte utredning. Selv om det er et stykke for deg å reise så blir det nok mye bedre dersom den nye gyn tar deg litt mer seriøs. Bare å starte med å forklare hvordan du følte den forrige behandlet deg.

Krysser fingrene for deg! ♡♡

Håper på han er bedre.
Takk ♡
Håper ting går din vei også. Dere hadde vel prøvd en halv evighet..? :/
 
Endelig er spermresultatene i boks!
Jeg tolker de selv som helt fine, men om noen har noen innvendinger, kom gjerne med dem:

dddb33db06e70fd3a39a19cb7bbb8d1b


Men nå.. Hva blir neste steg?
Jeg har tatt cd3-blodprøven og vært inne til første GU, alt var som normalt.

Fikk ringt gyn.avd i dag, og fortalt at vi har mottatt resultatene, og bare.. nevnt at jeg venter på ny time der nå (sånn at det kanskje skjer noe fortere). Men litt usikker på hva jeg kan forvente neste gang? :)
Helt perfekte resultater!!!! Gratulerer med det.
 
Håper på han er bedre.
Takk ♡
Håper ting går din vei også. Dere hadde vel prøvd en halv evighet..? :/

Takk for det. :) joda, har det. men tok en pause fra prøvinga på grunn av studier, men nå som jeg er ferdig i juni, rekker jeg det dersom jeg plutselig skulle bli gravid da. :) så krysser fingrene å kjører på!
 
Har du fått svar på litt mer nå? Håper det ❤ denne ventetiden...
 
Har du fått svar på litt mer nå? Håper det ❤ denne ventetiden...

Njæ.. Ikke egentlig. Venter bare på videre beskjed, evt at henvisningen hennes til ivf dukker opp.

Skal til privat gyn i tr.heim i morgen da. Drar med toget i natt :p Blir slitsomt.. Menmen. Håper han orker prøve noe.
 
Njæ.. Ikke egentlig. Venter bare på videre beskjed, evt at henvisningen hennes til ivf dukker opp.

Skal til privat gyn i tr.heim i morgen da. Drar med toget i natt :p Blir slitsomt.. Menmen. Håper han orker prøve noe.

Typisk at man bare må vente.. Håper de får til noe i morgen, masse lykke til! ❤
 
Back
Topp