Utredning, hvor best?

LeneB

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Marsboere 2020
hei
Jeg har selv prøvd nå i over to år, for å bli gravid igjen, men desverre ingenting som skjer. Så ha nå først begynt på utredning hos ferilittetssenter. Jeg bruker Aleris, og føler at jeg er fornøyd. Han tar tak i det med en gang, og jeg fikk pergotime med en gang. Gikk på ul for å sjekke når eggløsningen skjer, fikk da sprøyte for å sette i gang eggløsningen, og fikk vaginalkrem slik at egget skal feste seg. venter i spenning om mensen kommer rundt 20-25 november. Hvordan utredning fikk du, og hvor har du gått? Gode eller dårlig erfaringer? Tenkte at dettte skal hjelpe vi som ikke blir gravide til å finne et bra sted å gå til.
 
Jeg er kjempefornøyd med Aleris, de har vært veldig hyggelige og hjelpsomme :) Ellers har du jo IVF klinikken Oslo (regner med at du bor i området siden det kun er Aleris i Oslo som driver på med IVF) Jeg brukte IVF Klinikken først, men var ikke fornøyd, så byttet til Aleris. Så har du jo offentlig da, når du har prøvd i over 1 år har du jo krav på hjelp i det offentlige :)
 
Ja slik opplevelse har jeg av Aleris også...godt å høre du føler det slik også. Holst er flink hvertfall. Føler han tar alvoret og gjør noe med en gang. jeg har prøvd i to år, så fikk hjelp med en gang. hjelper å ha en god fastlege som sender deg videre til gode folk
 
Her har vi fått utredning via det offentlige. Vi fikk beskjed om at vi ikke får prøverør siden vi har fått 2 gutter tidligere. Må ordne evt det selv på en privatklinikk. Så det vi fikk var pergo..
 
Vi har begynt utredning på klinikken i haugesund, holder fortsatt på med tester, vet ikke hvilke valg vi har, men håper vi får litt hjelp. De i haugesund regner med at det er jeg som er årsaken.
 
Back
Topp