Utredning..fått vite prøveresultata i dag!

Bond

Flørter med forumet
Og alle prøver er heilt topp, kunne ikkje vore betre sa gyn, verken mine prøver eller sædprøva. Veit ikkje om eg skal le eller grine.. Vi blir jo ikkje gravide uansett ser det ut til.

No er det berre å vente på time til lapraskopi og hysteroskopi, så får vi sjå om dei finn noko der. Gynekologen tvila dog, for eg har ingen symptom på endometriose e.l. Vi får likevel ikkje ivf eller liknande hjelp før lap. er gjennomført.

Nesten så eg skulle ønske at prøvene hadde vist noko. Nokon som har vore borti liknande?
 
alle prøvene her var i orden. det var laparoskopien/hysteroskopien (begge deler ble gjort samtidig) som kunne avsløre tette (pottetette) eggledere og noe endometriose. ivf-søknad ble sendt og vi skal starte med medisiner om en uke. så lapen kan faktisk avsløre noe, selv om alt annet var i orden. legen min trodde heller ikke at jeg kunne ha endometriose
 
Veldig spent på lapraskopi/hysteroskopi, det skal også gjennomførast samtidig her. Eg vart gravid på fyrste forsøk for litt over 5 år sidan, men det kan jo ha skjedd saker og ting med eggledarar osv sidan den tid. Hadde du mykje smerter etter lap. inngrepet? Kjenner eg gruar meg til narkose og greier..ikkje kjekt!
 
Jeg hadde det forferdelig vondt i skuldrene i flere dager etterpå men ikke alle trenger å få det så vondt har jeg lest :) narkose gikk helt fint. Sårene var kun vonde når jeg kom borti. Kunne glemme jeans i et par uker etterpå. De første dagene kjenner man jo såklart at de har holdt på der og at man er litt støl

---------------------------
Bruker mobilen nå :)
 
Back
Topp