Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei! Vi var hos første kartleggingssamtale på St Olavs i går. Her betalte jeg ingenting da jeg har frikort, men mannen betalte vanlig egenandel altså 403,-Hei lurte på kva det koster for utredning av infertilitet hos det offentlige? Har ikkje penger til privat.
Sniker her - Hvis man har frikort, betaler man denne egenandelen likevel ved egguthenting?Hei! Vi var hos første kartleggingssamtale på St Olavs i går. Her betalte jeg ingenting da jeg har frikort, men mannen betalte vanlig egenandel altså 403,-
Men når vi skal hente ut medisiner så er nok dette litt mer kostbart. Alt mellom 6500-15.000 for å hente ut medisiner til ett forsøk. Deretter kommer det en egenandel for hver egguthenting, innsett etc. Dette er en egenandel begge må betale, altså 3000,- totalt hver gang. Ikke før man er over rundt 20.000 vil man få refusjon på medisinutgifter. Så en del kostnader er det likevel dessverre![]()
Nå er jeg ikke noen ekspert her da jeg ikke har kommet så langt i prosessen, men jeg har forstått det sånn at denne må betales uavhengig av frikort jaSniker her - Hvis man har frikort, betaler man denne egenandelen likevel ved egguthenting?