Utredning av hjertet

C

Chuma

Guest
I dag skal jeg med William til sykehuset for utredning av hjertet hans. Legene har funnet en bilyd på hjertet hans, pluss en arytmi som de ville sjekke opp. Har ventet i tre måneder på denne timen, så det skal bli godt å få litt klarhet i tingene. Er egentlig ikke veldig bekymret, vet at slike bilyder er veldig vanlige og behøver ikke å bety noe farlig, men det skal likevel bli godt å få det utredet - bedre en gang for mye enn en gang for lite.
Kryss fingrene for oss! :-)
 
Krysser fingrene for at alt går godt:-) bra å få klarhet i ting, så dere ikke går uvitene. masse lykke til!
 
Ønsker deg masse lykke til Chuma, håper dere bare får gode nyheter.
Jeg har vært igjennom det samme med datteren min, og som du sier er det vanlig at de får det,  men også at det forsvinner av seg selv igjen. Skal tenke masse på dere i dag :)
 
Gode tanker til dere, Chuma <3 Det går sikkert helt fint <3 Masse lykke til emoticon
 
Masse lykke til! Er godt å få det unnagjort og få noen svar=)
Selv har Trym 2 hjertefeil og ble erklært hjertesyk den 3 dagen han levde, men hittil har vi ikke hatt noen komplikasjoner=)
 
Isj da... Krysser fingre for at det er noe "ufarlig". Lykke til! :)
 
Gode tanker til nydelige William og mamman hans <3
 
Lykke til, håper det går fint på sykehuset og at bilyden er helt ufarlig.. Mange tanker til dere:)
 
Hvordan har det gått i dag?
 
Håper det gikk bra i dag. For en skjønn gutt du har.
 
Back
Topp