Utradisjonell bryllupsgave

Augustinaen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
Sommerfuglene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
Har dere noen tips til noe annet en det klassiske service, bestikk osv?

Vil gi noe annerledes, som de husker kommer fra oss. Ikke bare at vi har gitt dem deler av servicet liksom..
 
Vi fikk kenwood av min bror, kraftig motor og godt med tilbehør. Ikke så utradisjonelt kasnkje, men noe vi husker er fra dem i alle fall.
 
Tenker at når man skal gi bryllupsgave er det bedre å gi noe man vet at de ønsker seg og trenger, enn noe originalt eller utradisjonelt. Har de laget ønskeliste? Kanskje heller lage et originalt kort :)
 
Jeg fikk faktisk ett antikt kinesisk smykkeskrin fra ei venninne i vårt bryllup. Syns det er spesielt og veldig flott.
 
Vi fikk kenwood av min bror, kraftig motor og godt med tilbehør. Ikke så utradisjonelt kasnkje, men noe vi husker er fra dem i alle fall.


Flott gave det da! Syns det er gøyere å gi i alle fall :)
 
Tenker at når man skal gi bryllupsgave er det bedre å gi noe man vet at de ønsker seg og trenger, enn noe originalt eller utradisjonelt. Har de laget ønskeliste? Kanskje heller lage et originalt kort :)

Når man kjenner noen godt kan man fint overraske dem med noe utenfor ønskelisten tenker jeg, er jo bare tradisjonelle ting fra typisk glassmagasin og tilbords som kommer på ønskeliste. Mens hvis jeg bare kunne male, hadde det kanskje vært enda gøyere med en personlig malt postkasse f.eks.
 
Jeg ble veldig glad for mange valgte å følge listen slik vi fikk fult servise osv men husker jo ikke hva vi fikk sv hvem da...
 
Jeg ble veldig glad for mange valgte å følge listen slik vi fikk fult servise osv men husker jo ikke hva vi fikk sv hvem da...

De får service fra oss til jul og bursdag hvert år. Derfor ønsker jeg noe annet til bryllupet.. Som skiller seg litt ut :)
 
Perfekt! :D
Litt kjedelig å bare kopiere den da, men det var jammen mye bra der. Spørs om jeg kommer på så mye nytt :p

Hehe ja, men det gjør kanskje ikke så mye, det tar jo litt tid å ordne, så jeg tenker det er like bra selv om du ikke har funnet opp alle remediene selv :D :p
 
Hehe ja, men det gjør kanskje ikke så mye, det tar jo litt tid å ordne, så jeg tenker det er like bra selv om du ikke har funnet opp alle remediene selv :D :p

Hehe ja det er sant. Blir nok en sånn :D Så får vi se hva annet.. kanskje bare la lommepenger til bryllupsreise være en del av kofferten..
 
Hva med tre flasker vin som skal åpnes f.eks 1.bryllupsdag, 5.bryllupsdag, 10. Bryllupsdag? Altså lagringsvin? Det ga vi, og det ble satt pris på. De vi ga det til hadde ikke ønskeliste.
 
Hva med tre flasker vin som skal åpnes f.eks 1.bryllupsdag, 5.bryllupsdag, 10. Bryllupsdag? Altså lagringsvin? Det ga vi, og det ble satt pris på. De vi ga det til hadde ikke ønskeliste.

Åå, det var en veldig lur og koselig gave syns jeg!
Ingen av disse drikker vin, så det blir ikke aktuelt til dette bryllupet, men skal prøve å huske ideen til en annen gang :D
 
Back
Topp