Utrøstelig på natt

Lunken

Blir kjent med forumet
Hei,

babyen min på nesten 4 uker er konsekvent utrøstelig mellom 00-03 på natten, hver kveld siden fødsel. Fins det noen gode tips for å hjelpe? Har ren bleie og spist nok, rapet og fått ut luft. Forstår ikke hvorfor det alltid skjer, med skikkelig høy intens gråting og skrik, som plutselig slutter og han sovner 10-15 min før han begynner igjen, og sovner ordentlig mellom 2 og 3
 
Hei,

babyen min på nesten 4 uker er konsekvent utrøstelig mellom 00-03 på natten, hver kveld siden fødsel. Fins det noen gode tips for å hjelpe? Har ren bleie og spist nok, rapet og fått ut luft. Forstår ikke hvorfor det alltid skjer, med skikkelig høy intens gråting og skrik, som plutselig slutter og han sovner 10-15 min før han begynner igjen, og sovner ordentlig mellom 2 og 3
Rundt fire uker gammel er en spesiell alder, begge mine har vært mest utrøstelig i den alderen, men mest tidlig im kvelden for mine. Her var det vugging og byssing til de sovnet. Det går over igjen. Prøv å hilde det mørkt og stille rundt babyen når den våkner, gi trøst, gi pupp hvis det er noe som virker. Du kan også prøve å ta babyen med og skifte bleie. Noen ganger virker det som de trenger en resett og at de får det ved at de styres litt med og legges ned. Selv måtte jeg stå og "hoppe" fra side til side med yngste på armen, skli henne mer og mer ned i liggende stilling og svinge fra side til side før hun kunne legges i senga. :) Men det gikk over.
 
Min var sånn bare på kvelden mellom 19-23. Helt ille! Men én dag var han ikke sånn, og jeg prøvde å tenke hva jeg hadde gjort annerledes. Det eneste jeg kom på var at jeg ikke hadde drukket Pepsi max. Så prøvde jeg noen dager uten og han gråt ikke i det hele tatt. Prøvde litt Pepsi max igjen og gråtinga var tilbake. Så her reagerte han faktisk skikkelig kraftig på det. Kun Pepsi max, ingen annen brus. Så det måtte jeg bare kutte ut :p
 
Back
Topp